Gå til innhold

Gravid og influensa, med blødninger..:(

Anbefalte innlegg

Gjest Er så frustrert og redd nå

Jeg er gravid i uke 6, så ikke så langt på vei..men graviditeten er etterlengtet etter noen spontanaborter, en ma, og en graviditet utenfor livmoren..

Hatt noen smerter nederst i magen ved to anledninger, som har vart noen timer for å så forsvinne.

Pga disse smertene tok jeg hcg prøve i forrige uke, fikk UL på tirsdag og nye hcg prøver. Var for tidlig å se noe på ultralyden, men hcg hadde steget fra 218 til 1700 på fem dager.

Rett etterpå fikk jeg kraftig influensa og har vært sengeliggende, feber, rennende nese, vondt i kroppen osv.. Og kraftige nyseanfall som gjør at hele meg tar i, og hopper litt opp , og som jeg kjenner tar på nede i magen etterhvert..

I natt da jeg var på do, fikk jeg helt friskt rosa blod på papiret..dekket så å si hele papiret, men blødde ikke noe mer etterpå.

I dag, nå nettopp, var jeg på do, og da kom d litt utflod med brunt blod i papiret.,

Nå er jeg fryktelig redd og fortvila..men orker heller ikke tur til lege da det er langt unna og jeg såvidt klarer å røre på meg..

Nå kjenner jeg nesten som mensmurringer nede i magen, men samtidig vet jeg ikke om det er pga de generelle smertene jeg har pga jeg er syk, eller om det er at jeg kjenner ekstra godt etter nå og er redd..

Hver gang jeg får nyseanfall (er litt ekstremt), river det nedi magen.

Holder jeg på å spontanabortere nå?

Hvorfor noe rent blod først, og deretter brunt? Hva betyr det?

Kan det være andre grunner til at jeg blør/blødde?

Jeg prøver å slappe av men er ikke så enkelt nå,,er livredd hver gang jeg føler for å tisse,,vil ikke se at jeg blør noe mer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386867-gravid-og-influensa-med-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Når man er gravid, kan man få småblødninger pga. t slimhinnene lettere blør. En virusinfeksjon kan kanskje forsterke dette? Uansett, så lenge det er litt rosa eller brunt blod, er det ikke et tegn på at noe er galt. Og mensmurringer er et vanlig symptom tidlig i svangerskapet!

Lykke til! De første ukene er alltid nervepirrende, særlig nå det har godt galt før.

Fatt mot. Det kan være helt uskyldig. Mange har små blødninger i starten av svangerskapet. Jeg hadde det i første svangerskap- en gang i uke 8. Som deg, ble jeg kjemperedd. Men alt var vel.

Fokuser på å bli frisk fra influensaen. Sov så mye du klarer, og drikk noe varmt. God bedring.

Gjest Hovedinnlegger

Ble hentet av ambulanse pga store smerter. Svangerskap utfor livmor og blødning i buken. Måtte fjerne eggleder, og fikk konstantert at den andre er tett.. Så nå er det ikke bare bare å bli gravid igjen..iallefall ikke naturlig.

Men takk for svar til dere..

Ble hentet av ambulanse pga store smerter. Svangerskap utfor livmor og blødning i buken. Måtte fjerne eggleder, og fikk konstantert at den andre er tett.. Så nå er det ikke bare bare å bli gravid igjen..iallefall ikke naturlig.

Vil bare gi deg en klem....

Håper du har noen rundt deg som kan være hos deg i jula!

*klem*

Annonse

Huff da, så trist! *trøsteklem*

Så leit!

Ta godt vare på deg selv, håper du har folk rundt deg og at julen blir best mulig tross alt.

Dette var trist å høre. *trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...