Gå til innhold

Dra eller vente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det dummeste du gjør er å begynne å date før du er ferdig med de vonde følelsene etter skilsmissen din! Aller først bør du lære deg å leve alene og trives med å være alene, finne deg selv slik du er som eget individ uten en partner ved din side. Først når du har funnet roen i ditt eget liv, så er du klar for å finne en partner :)

''Jeg synes du skal ta det med ro. Finn deg selv og bli kjent med den nye deg før du kaster deg inn i et nytt forhold. – Lillemus''

Hvorfor er det ingen som har gitt dette rådet til John Arne Riise? ;-)

http://www.seher.no/908626/john-arne-riise-fridde-til-kjaeresten-pa-julaften

Fordi han sikkert har råd til å skille seg i hytt og pine ;)

Gjest Dra på skitur?

Jeg tror det dummeste du gjør er å begynne å date før du er ferdig med de vonde følelsene etter skilsmissen din! Aller først bør du lære deg å leve alene og trives med å være alene, finne deg selv slik du er som eget individ uten en partner ved din side. Først når du har funnet roen i ditt eget liv, så er du klar for å finne en partner :)

Jeg skal ikke se på det som en date, men en skitur med en venn. Jeg drar :-)

Annonse

Gjest Basta og bom

''Men han virker jo kanskje rimelig desperat etter noe mer:-)''

Jeg har utsatt møtet i et par uker allerede og sagt at jeg må vente til jeg blir i bedre form. Grunnen til at jeg ikke ventet med å møte han jeg møtte i dag, var at jeg følte jeg hadde mindre å tape på det. Men nå har jeg utsatt og utsatt og er ikke i noe bedre form og sa det også og da svarte han meg slik:

''også hvis du skulle bli lei deg så har jeg allerede sagt at du kunne ringe for å ha noen å prate med,så blir du lei deg her oppe så har du en skulder og en varm armkrok og grine på og ja blir det ikke noe kjemi så er vi jo voksne mennesker og tar det på en voksen måte og koser oss i sammen som venner''

Synes det var søtt sagt, men nå må jeg legge meg for kvelden. Er sliten. Natta :-)

Han der hadde jeg vært skeptisk til. Altfor masse armkrok og fine ord.

Gjest Dra på skitur

Du må kanskje bare prøve det ut da? Så lenge det ikke skader deg, mener jeg....Han vet jo hvor han har deg. Og så lenge du er helt klar på hvilke forventninger han kan ha til deg nå, så er det jo han selv som må vurdere sin situasjon overfor deg.

Det ble en kjempekoselig tur, tatt helt på sparket. Og det er det jeg må lære meg og leve i nuet uten å gruble så mye. Angrer ikke i det hele tatt :-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...