Gå til innhold

Hva er det med meg?

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb for et halvt år siden. Der har jeg en kollega som jeg har blitt SÅ sjarmert av. Vi jobber ikke sammen, men på samme arbeidsplass. Han hadde en flørtende tone med meg med en gang jeg begynte der, men jeg bare lo av det og tenkte at han var HELT uaktuell. Han er ikke min type i det hele tatt. Han er en litt spesiell mann på noen områder, han er mange år eldre enn meg og han er overhode ikke min type med tanke på utseende.

Men etter hvert så merket jeg at jeg ble helt rar når han var i nærheten, uten at jeg skjønte helt hvorfor.. fikk bare masse sommerfugler i magen bare jeg så han..Vi var på en blåtur med jobben for noen uker siden, og jeg snakket mye med han, han flørtet som bare det..

Blir liksom litt sjokkert over meg selv, fordi han er så langt fra de som jeg vanligvis faller for, han er ikke en ettertraktet mann, men det er noe som fascinerer meg, han er utrolig dyktig i jobben sin, han er en kjempeflink taler, han har en morsom, fengende utstråling.. det har vel noe med det å gjøre, jeg klarer ikke å stoppe å tenke på han etter blåturen... men er redd det er en betatthet som forsvinner like fort som den kom.

Hva skal jeg gjøre? på en måte har jeg lyst til å svare på meldinger fra han som jeg har fått på facebook nå, på en annen side så føles hele han ganske feil og jeg kan liksom ikke tenke meg et forhold med han. Blir gal :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387017-hva-er-det-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mitt råd

Hei,

Her er det vel bare å "fleske" til. Du har jo alle "symptomer" på forelskelse. Drit i utseende, om du er meget vakker, så vil jo det "balansere" hans event. manglende utseende...

Så ser dere hva morgendagen bringer, hehe..

Den beste mannen man kan få er ofte ikke pen i det hele tatt. Men naturlig sjarmerende og som kan få deg til å le.

Pene mannfolk er ofte innbilske og selvopptatte. Fysj, det er ikke noe ektemannemne i det hele tatt!

Synes du skal gi denne mannen en sjanse og se om dere har mer kjemi.Ikke bry deg om andre synes han er snål! Vi velger da vel ikke partner for at andre skal synes du er heldig med en pen mann?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387017-hva-er-det-med-meg/#findComment-3428188
Del på andre sider

Om du ikke har noen annen på gang er det naturlig at du synes det er litt spennende med denne åpenbare interessen. At du reagerer på dette behøver jo ikke bety at du er forelsket selv.

På den annen side er det all grunn til ikke å tenke så mye og hele tiden vurdere hvorvidt han er egnet kjæreste på sikt. Slapp av på dette og ta ting som det kommer - har du lyst til å treffe ham og flørte med ham, så gjør du det :-).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387017-hva-er-det-med-meg/#findComment-3428193
Del på andre sider

Annonse

Gjest lykke til!

Jeg har bare lyst til å fortelle om ei venninne av meg. Hun var gift med en meget pen og høflig mann. Jeg kjenner ham på en annen arena, og må si han er intelligent, dyktig og sjarmerende. Jeg skjønte ikke noe, da hun ville skille seg fra ham.

Når sannheten kom til overflaten, hjalp det lite at han var en kjekkas på utsida, for å si det sånn.

---------------------------------------------------

En motsatt historie: Ei bekjent av meg kunne fortelle at hun har fått ny kjæreste. Hun er nett og fin, ca 40. Nye kjæresten er ca 50, og ser ut som en gammel og utslitt bamse. Snodig! Men han er sikkert perfekt han, snill, raus og avbalansert.

Hvis du liker fyren, så svar på meldingene! Det trenger ikke å bety av du skal gifte deg med ham! Noen ganger faller vi for typer vi ikke kunne se for oss å være i samme gate som oss selv. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387017-hva-er-det-med-meg/#findComment-3428208
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...