Gå til innhold

gallesten?

Anbefalte innlegg

Gjest malle10

hei

har en tid vært plaget med smerte/murring i høyre side av mage og rygg. Har hatt noen som jeg tenker er galleanfall,med en voldsom smerte som gripeer tak i deg,drar seg til å forplanetr seg i hele høgre side,rygg og bryst. Pusteproblmer og kaldsvetting,frysing eller svetting. Anfallet gir seg etter en stund. Har vært til legen,og venter på ul av galleblær. Nå tørr jeg ikk spise noe,får vondt uansett,føler jeg. Spiser poeter og litt loff. Nå har jeg mere perioder med sterk murring på samme plass men ikke store anfall,men smerten forplanter seg både oppover og nedover,begynner å skjelve i armer og ben,er dette normalt ved galleproblemer da? kan nemne at jeg har fibromyalgi og en del muskelsmerter,kan det være smerten forplanter seg? det går gjennom marg å ben,blir vondere når jeg drar inn pusten i mellomgulvet,og det er vondt å strekke på seg,da blir det værre. er ikke morsomt å gå slik hver dag,begynner å miste motet. Kan det være gallproblemer? fb smerter er vel ikke så intense og i anfall vel? har problemer med reflux og magekatarr også,men dette er værre enn noe...noen som har erfaringer med galleproblemr. spiser ikke fett lngre,men smertene er der uansett

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387186-gallesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...