MadeInNorway Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei Jeg er 22 år gammel. Har ikke brukt prevensjon på 3 mnd.Har fast partner, De siste to ukene har jeg hatt stikking nederst i magen og veldig ømme bryst ( så onde at det gjorde ont å dusje) to dager før forventet mens begynte jeg å kjenne sånn kvalmende klump i halsen.onsdag da jeg forventet mens, tok jeg en test. den viste da to streker, men den ene streken var VELDIG svak. Måtte knipe øynene litt igjen for å se den. Torsdags kveld fikk jeg brunartig utflod som utdannet seg til kraftig blødning/helt frisk blod med noen hvite små klumper og slim... har også veldig kraftige kramper som gjør veldig ont+diare.. burde jeg oppsøke lege? eller bare vente å se? for virker jo som alt kommer ut... (Unnskyld for ekle detaljer) På forhånd, takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387200-spontanabort-hva-gj%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.