Gjest HHP58 Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Det hender at det plutselig stikker som en nål ett sted i huden,uten at det stemmer. Noen ganger får jeg leamus,dvs at musklene beveger på seg helt av seg selv,spesielt i høyre legg. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 ''Noen ganger får jeg leamus,dvs at musklene beveger på seg helt av seg selv,spesielt i høyre legg'' Det er kroppens måte å si fra at den vil ut på en spasertur 0 Siter
USB Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Vel det med leamus er ingenting å bekymre seg for men dette stikket du snakker om høres merkelig ut. ville ikke skadet å ta seg en tur til legen og informere dem om dette. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 ''Noen ganger får jeg leamus,dvs at musklene beveger på seg helt av seg selv,spesielt i høyre legg'' Det er kroppens måte å si fra at den vil ut på en spasertur Ha ha,den var morsom. Jeg la meg i 03.00-03.30 tida i natt og var fremdeles trøtt i 10 tida.Våknet så i 12.30 tida utvilt,så 9 timer var akkurat passe. Er motstander av rutiner,da jeg mener at kroppen selv vet hva den vil ha,så jeg spiser når jeg er sulten og sover når jeg er trøtt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.