Gå til innhold

Å si jeg har lyst på deg til en mann - virkning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken nisse er det som dro frem denne gamle tråden?

Det har vært en del anonyme som plukker fram gamle tråder i det siste, spes på sex og samliv... Tenker at det kanskje er ens egne...? ;)

Endret av Kayia
AnonymBruker

Hvilken nisse er det som dro frem denne gamle tråden?

hehehe Jeg googlet og så havnet jeg inn på denne tråden, det gikk litt fort i svingen! :) Hvilken nisse? Og det spør du om med det bildet? :) Forrige kommentar fra deg tyder kanskje på at du var vel kjapp du også! :P

Anonymous poster hash: 0b65c...8be

Hei

Hvordan reagerer dere menn på å få en sms hvor det står:

Jeg har lyst på deg ;-)

en mann jeg flørter med nå, mener det er han og ikke jeg som skal si det, så det "takler" han ikke. Det er turn off mener han. Er det vanlig ?

Det er vel forskjellig. Jeg har lest i dameblader at menn liker det, men hvis han er av den gammeldagse sorten liker han det ikke. Jeg synes det var turn off av han å svare slik. Uhøflig. Han burde bli glad hvis han er interessert i deg. Er du virkelig interessert i en som svarer slik?

Annonse

• 1 måned senere...

Hei

Hvordan reagerer dere menn på å få en sms hvor det står:

Jeg har lyst på deg ;-)

en mann jeg flørter med nå, mener det er han og ikke jeg som skal si det, så det "takler" han ikke. Det er turn off mener han. Er det vanlig ?

VELDIG SÆRT!!!

DU har forstått hvordan man skal snakke til menn om det er noe du vil ha i sengehalmen.

Han der høres jo bare ut som en nord-afrikaner som mener jenter skal omskjæres, holde kjeft og være der for han..

Om det du sier er noenlunde riktig gjengitt ville jeg "gått videre i livet"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...