Gå til innhold

Stor klitoris og indre kjønslipper

Anbefalte innlegg

Gjest tøysekoppen

Hei. Eg såg ein gang på tv ei som fekk ordna undelivet sitt. Dette er noko eg og vil gjere,siden eg har så stor klitoris og kjønslipper at eg kvir meg for å vise meg naken for mannen min. Går det an å gjere sånt i norge eller må eg til utlande? Er det evt nokon plasse dåke kan anbefale å ta kontakt???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387250-stor-klitoris-og-indre-kj%C3%B8nslipper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å justere på kjønnsleppene er nå en ting, men å justere størrelsen på klitoris håper jeg virkelig ikke noen lege finner på å gjøre!!! Det er et organ som - som du sikker vet - er enormt følsomt og å kutte bort deler av det vil vel neppe føre til et godt sexliv etterpå???

Jeg er forøvrig temmelig sikker på at mannen din elsker hele deg akkurat som du er. :o)

''Hei. Eg såg ein gang på tv ei som fekk ordna undelivet sitt. Dette er noko eg og vil gjere,siden eg har så stor klitoris og kjønslipper at eg kvir meg for å vise meg naken for mannen min. Går det an å gjere sånt i norge eller må eg til utlande? Er det evt nokon plasse dåke kan anbefale å ta kontakt??? – tøysekoppen''

Jeg er helt sikker på at mannen din ikke engang har tenkt tanken på at den/de er store, og langt mindre for store. Helt sikkert ikke.

Dessuten, det er galskap å riskikere arr, avskårne nerver, infeksjoner, og masse smerte pga. en operasjon der.

Mannen din liker deg som du ER. Jeg er 100% sikker på at han ikke ønsker at du opererer deg for ham.

Med vennlig hilsen

En form for omskjæring av kvinner er å skjære bort klitoris. Det kalles kjønnslemlestelse siden da blir sexuelle følelser borte. Jeg ville sett på det som fordel å ha stor klitoris for da blir du lettere stimulert.

En mann vil aldri tenke tanken at klitoris er for stor.

Annonse

Jeg tror du har laga deg et "problem" som egentlig ikke eksisterer.....Er rimelig sikker på at du ser fullstendig normal ut i underlivet, og at mannen din digger det akkurat som det der. Ditt største problem er at du skjuler nakenheten for mannen din (slik jeg oppfatter det), og det kan ikke være spesielt kjekt for ham.

Aw. Og risikere å ødelegg nervetråder og bli evig nummen i det området?

Hva om du faktisk SPØR din mann hva han synes om deg, FØR du tillegger ham så dårlige egenskaper. (Hvis han ikke alt har satt deg på denne tåpelige ideen da..)

Og så googler du "labia". Så skal du se at det finnes et univers av kvinner og menn som tilber underliv i alle fasonger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...