Gå til innhold

Hjelp! Trett hele dagene, sover intenst mye.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nitty-gritty

Med mindre det er snakk om fysisk sykdom, så handler det i stor grad om å ta et valg. Det er selvfølgelig ubehagelig om kroppen/hodet sier man burde sove, men da handler det om å være sta. Jeg har problemer med blodsukkeret og blir ofte svært trett midt på dagen. For meg er løsningen å spise sunt og motstå trangen. Når trettheten kommer, så begynner jeg på husarbeid med musikk på øret eller annen aktivitet. Ofte gir det seg innen femten minutter.

Om problemet er å stå opp om morgenen, så hjelper det ofte å gjøre avtaler på morgenen og ha en fast rutine.

Annonse

Jeg har ingen kjæreste og har aldri hatt sex.

Hei, Går du på noen medisiner? og hvis det er tilfellet, startet disse plagene etter du begynte med medisinen? hvis det er slikt så er det garantert bare en bivirkning. men ville vært enklere om jeg fikk greier på hva slags type medisin du går på.

Gjest monjanse

Hei, Går du på noen medisiner? og hvis det er tilfellet, startet disse plagene etter du begynte med medisinen? hvis det er slikt så er det garantert bare en bivirkning. men ville vært enklere om jeg fikk greier på hva slags type medisin du går på.

Jeg går på abilify 10 milligram.

Jeg går på abilify 10 milligram.

Men startet søvnvanskene etter at du startet på den medisinen?

har sjekket rundt på nettet og det virker som at det er mange som får problemer med søvnen pga denne medisinen. hvis ikke du klarer å leve med det så anbefaler jeg deg å gå til legen å forlange en alternativ medisintype pga dette. har desverre ikke funnet ut om det finnes et alternativ til denne medisinen men det har sikkert legen greier på.

Søvnproblemene dine burde være en god begrunnelse nok for å skifte, men det verste som kan skje er at legen kun skriver ut sovemedisiner som du blir avhengige av så det burde du protestere i mot hvis det skulle komme så langt.

Av og til må legene presses før de kommer til fornuft desverre.

Håper du får orden på dette Hilsen Michael. over og ut!

Men startet søvnvanskene etter at du startet på den medisinen?

har sjekket rundt på nettet og det virker som at det er mange som får problemer med søvnen pga denne medisinen. hvis ikke du klarer å leve med det så anbefaler jeg deg å gå til legen å forlange en alternativ medisintype pga dette. har desverre ikke funnet ut om det finnes et alternativ til denne medisinen men det har sikkert legen greier på.

Søvnproblemene dine burde være en god begrunnelse nok for å skifte, men det verste som kan skje er at legen kun skriver ut sovemedisiner som du blir avhengige av så det burde du protestere i mot hvis det skulle komme så langt.

Håper du får orden på dette Hilsen Michael. over og ut!

''Søvnproblemene dine burde være en god begrunnelse nok for å skifte, men det verste som kan skje er at legen kun skriver ut sovemedisiner som du blir avhengige av så det burde du protestere i mot hvis det skulle komme så langt.

''

Dette ble vel heller ikke så fornuftig, da TS har problemer med at hun er så trøtt og sover mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...