Gå til innhold

Plutselig veldig reduserte mensblødninger

Anbefalte innlegg

Gjest 37-åring

Jeg er 37 år, bruker Yasmin p-piller. Jeg har alltid hatt sterke mensblødninger, helt fra jeg fikk min første mens. Har brukt p-piller i mange år, og selv om mensblødningene ble en anelse mindre etter at jeg begynte med de, har de fortsatt vært sterke. Har også hatt moderate menssmerter. Til å leve med, men må som regel ta 1 - 2 paracet under hver mens.

Men de siste 3 menstruasjonene mine har blødningene vært betydelig mindre. Det har aldri skjedd før. Av de 3 siste, så var 1 og 2 ca halvparten så sterke som vanlig, mens den 3. som jeg har nå, er blødningene nesten fraværende, kun dråper. Menssmertene er der fortsatt, men kjennes litt annerledes ut enn tidligere.

Hvis graviditet utelukkes, hva kan årsaken være? Syns det er litt tidlig med begynnende overgangsalder. Hvis man tenker arvelige faktorer, så hadde ikke min mor tidlig overgangsalder.

Noen andre som har opplevd dette?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...