Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Etter beste "Drillostil" er det stor sannsynlighet for en lys framtid for dere.

Dere har hatt sex 3 ganger, noe som iallefall er lim mellom gode venner, personer som har mye til felles og som trives i hverandres selskap.

Så dere bør tilbrige tid sammen for å utvikle vennskapet og bli bedre kjent med hverandre.

Du lykkes jo via facebook, så da er det vel bare å kjøre på via SMS også.

Lykke til :-)

Hei,

Etter beste "Drillostil" er det stor sannsynlighet for en lys framtid for dere.

Dere har hatt sex 3 ganger, noe som iallefall er lim mellom gode venner, personer som har mye til felles og som trives i hverandres selskap.

Så dere bør tilbrige tid sammen for å utvikle vennskapet og bli bedre kjent med hverandre.

Du lykkes jo via facebook, så da er det vel bare å kjøre på via SMS også.

Lykke til :-)

Godt svar :)

Men er det noe jeg kan gjøre utenom å snakke med han?

Nei, man kan ikke "tvinge" noen til å få følelser for en..... Hvis dette er en mann du kunne tenkt deg et forhold til, så bør du prate med ham om hva du føler. Si at du liker ham godt og lurer på om han har følelser for deg, eller hva han tenker om dere to.

Gjest nitedal

Du har hatt sex med fyren, men våger ikke å invitere ham med på kino?!?

Jeg vet det høres rart ut. Men selv om vi hadde sex føler jeg meg ikke bra nok for han. At det ikke er en sjanse for at han vil noe mer. Det er nok pga. den dårlige selvtilliten min. Har ofte den følelsen av at jeg ikke er bra nok. Er derfor jeg ikke tør.

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg vet det høres rart ut. Men selv om vi hadde sex føler jeg meg ikke bra nok for han. At det ikke er en sjanse for at han vil noe mer. Det er nok pga. den dårlige selvtilliten min. Har ofte den følelsen av at jeg ikke er bra nok. Er derfor jeg ikke tør.

Hvis du ikke spør, blir det ikke noe.

Hvis du spør, blir det kanskje noe. Du har i grunnen ikke noe å tape, bare alt å vinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...