Gjest Junepune Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hei. jeg er en dame på 30 år. Jeg hdde for to uker siden influensa med en middels kraftig forkjølelse. hadde ikke så mye forkjølelse i nesa,men var tett lenger opp, en go del forkjølelse kom ut og ned i halsen når jeg dusjet f.eks. jeg har hatt små stikk smerter i øregangene og noe dotter i ørene i etterkant. forkjølelsen er så og si borte nå, men jeg har en merkelig hodepine. jeg har smerter ved tinningen og litt under kinn benet, perioder på dgen får jeg smerter midt på hodet på høyre siden samt bak i nakken ved samme side og litt bak øyet når jeg bøyer meg ned, eller rister på hodet. kan nevne at jeg ved to - tre tilfeller har følt svak svimmelhet,men dette har jeg forsåvitt opplevd ved tidligere forkjølelser. jeg har hatt en kraftig bihulebetennelse tidligere da satt smertene i pannen og over og under øyet samt det føltes som om tennene skulle ramle ut.. har litt vondt i tennene ved høyre side, men ellers ikke helt slik jeg husker bihulebetennelsen... mitt spørsmål er ; er dette bekymringsverdig? tror du det kan være svulst eller andre dødelige tilstander eller kommer det av forkjølelsen? bør jeg oppsøke lege snarest? jeg spør fordi jeg i utgangspunktet pr i dag føler meg frisk forutenom disse moderate tidvise smertene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387432-hodesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Årets influensa har vært hard og til dels langvarig og med hodepine. Det kan også hende at dine smerter også denne gang kan ha sammenheng med trykksymptomer i bihulene som finnes i kinnbeine, i pannen og bak øynene. Det typiske er at smertene blir værre når man bøyer seg fremover. Jeg tror ikke dette er noe farlig, men hvis plagene fortsetter enda en uke kan det være lurt å ta en tur til legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387432-hodesmerter/#findComment-3432536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.