Gå til innhold

Han greier ikke å ta meg bakfra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonymista

For høyt oppe???

Du kan da regulere det helt selv, fra helt nede ved gulvet/madrassen til så langt opp den kan komme når du står på tå, eller på en stol for den del.

Du lar bare bena/knærne gli så langt fra hverandre som er passe for at han kan "kjøre" rett inn. ;)

Jo lengre du har knærne/bena fra hverandre jo lavere ned vil skjedeåpningen din være. Ganske enkelt fysikk det der.

Gjest DrømmerOmDet

For høyt oppe???

Du kan da regulere det helt selv, fra helt nede ved gulvet/madrassen til så langt opp den kan komme når du står på tå, eller på en stol for den del.

Du lar bare bena/knærne gli så langt fra hverandre som er passe for at han kan "kjøre" rett inn. ;)

Jo lengre du har knærne/bena fra hverandre jo lavere ned vil skjedeåpningen din være. Ganske enkelt fysikk det der.

Hei igjen og takk for svar.

Ja, kanskje jeg må øve meg litt teknisk selv.

Jeg synes jeg låser meg helt i den stillingen. Jeg har trent kropp så det skulle være en mulighet for å gjennomføre det.

Men vi tar dette humoristisk, det ender med latter.

Jeg skjønner ikke helt at han sier at

skjedeåpningen er for høyt oppe? Han har god erfaring med andre fra før ifølge han.

Dessuten så er han godt utstyrt, som det heter. Særlig i omkrets.

MVH.

Annonse

Mange muligheter:

Gi ham en pute hvis han står på knærne. Eller gjør det stående! Len deg over et bord, kjøkkenbenken, etc. Du kan også legge deg ned og la ham ligge oppå ryggen din. Eller regulere høyden din med å spre bena.

osv.

Bruk fantasien!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...