Gjest Kristin K Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei! Jeg hadde en ganske kraftig blødning for en uke siden, fikk ul samme dag og alt så normalt ut med fosteret. De så en blodansamling utenfor livmora, den kunne muligens ha kommet fra morkaka mente de, men var ikke sikre. De sa det kunne være en begynende abort å ba meg ta kontakt ved sterke smerter. Blødningen avtok litt neste dag og etter det har jeg kun hatt brun utflod og moderate smerter. Hørte hjertelyd hos lege på fredag. Dette har vært en vanskelig uke, å ikke vite om jeg aborterer eller når aborten kan komme. Utfloden er fortsatt brun, noe som bekymrer meg. Spørsmål 1. Er jeg nå utenfor faresonen for å abortere, eller er det fortsatt en truende abort på gang så lenge utfloden er brun? 2. Er slimproppen borte nå som jeg har hatt en kraftig blødning som har passert livmorhalsen. Vil det bli dannet en ny slimpropp? 3. Kan samleie framprovosere en abort? Tenker på sæden fra mannen eller en orgasme. Bør vi evt. vente lenge? Med vennlig hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387593-bl%C3%B8dning-i-uke-123-n%C3%A5-i-uke-132/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.