Gjest lonelise Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Nok en pyton mandag etter en intens helg. Vi har verdens beste forhold når vi er sammen, på grunn av avstand ses vi nesten bare i helger. I ukene har han ofte ikke tid eller anledning (lyst?) til å ha særlig kontakt. Ulikt fra uke til uke, noen uker er det mer kontakt. men jeg mener vi kunnne fint hatt et bedre forhold dersom han forstod mitt savn i ukene bedre. Jeg takker for en herlig helg, og han svarer med enten ingenting eller noe av praktisk retning, noen ganger en antydning til savn. Beskjeden med følelsesladde ord, jo det er han, men likevel. Jeg føler meg barnslig som ikke takler denne av og på tilværelsen, og følelsen forsterkes når jeg tenker å prøve dette. Nå skal jeg ikke ta kontakt med ham i det hele tatt, og kanskje være litt vanskelig å nå. Hva sier dere, er det sykt barnslig av meg? Vi er godt voksne. Hjelp meg er dere snille. Bortkastede sterke følelser fra min side? Eller må jeg bare innfinne meg med at slik er det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387621-av-og-p%C3%A5-helge-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Et betimelig spørsmål er om han og du har ulike ønsker og mål for hva dette forholdet skal være og hvor det skal lede. Og om det er store forskjeller, er det mulig for dere å finne et minste felles multiplum som begge kan være fornøyd med? Jeg synes ikke dine ønsker er så merkelige. Kan også forstå at han ikke er like ivrig på det. Kunsten er å finne et nivå begge er fornøyd med. Å la være og ta kontakt slik at han får tid til å svane deg og må jobbe litt for forholdet, er sikkert ikke dumt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387621-av-og-p%C3%A5-helge-forhold/#findComment-3435026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.