Gjest HASTER!!!!! Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Hei Kjæresten min er god venn med en kollega og nå er hun nyskilt. Her forleden så var de ute og tok noen øl sammen. De prater godt sammen og har sammen humor. Kjæresten min gjennom over ti år sier at jeg kan ta det helt med ro. Hun er overhode ikke hans type på kjærlighetsfronten. Jeg må legge til at han er svært sosial og skravlete av seg. Prater like godt med damer som med kamerater. Han er kamerat med alle han liker. Men, jeg er nå blitt litt sjalu for at han skal likevel holde noe skult. Og jeg vil ikke leke detektiv heller. Jeg tenker at, man kan jo havne i seng sammen selv om hun ikke er hans type. Hva bør jeg gjøre her ? Skal jeg "forhøre" han? Skal jeg gå ut med en mannlig venn som hevn og si det til han? Denne damen er sytten år eldre enn meg og jeg er ung og attraktiv i følge andre. Han skjulte jo ikke dette for meg at han var ute med henne? Hadde han tiet hvis det hadde "vært noe"? Han ærlig men er han nå ærlig nok? Ifølge han så har de vært ute kun en gang. Jeg har sagt til han at jeg synes hun henger for mye på han og at det liker jeg. ikke. Ifølge rykter så er hun man-eater. Hjelp, jeg trenger maaaaaaange tips, nå med en gang!! Vil ikke miste han. ps: Jeg og typen min bor ikke sammen. Det er vannskelig med "kontroll". Mvh. bekymret jente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38779-kj%C3%A6resten-min-er-venn-med-en-skilt-dame/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juliane Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Dette har du spurt om før og fått svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38779-kj%C3%A6resten-min-er-venn-med-en-skilt-dame/#findComment-146505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hei! Jeg tror du må starte med deg selv her. Forhør av kjæresten din vil så tvil hos han og gi næring til din skepsis og sjalusi. Begge deler vil kunne føre til mer avstand mellom dere. Og det ønsker du vel ikke? Vi eier ikke våre kjærester. Kjærester trenger kontakter og venner utenfor forholdet for ikke å tørke inn. Kjærester må gi hverandre frihet utenfor forholdet. Jo sterkere blir båndet, og du styrkes individuelt. Det betyr ikke utroskap og juks, men det betyr at du viser kjæresten tillit. Da vil han gi deg respekt tilbake. Let inne i deg selv. Hva er du redd for? Og hva kan gi deg mer trygghet? Jobb med din egen selvtillit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38779-kj%C3%A6resten-min-er-venn-med-en-skilt-dame/#findComment-146893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HASTER!!!!! Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hei! Jeg tror du må starte med deg selv her. Forhør av kjæresten din vil så tvil hos han og gi næring til din skepsis og sjalusi. Begge deler vil kunne føre til mer avstand mellom dere. Og det ønsker du vel ikke? Vi eier ikke våre kjærester. Kjærester trenger kontakter og venner utenfor forholdet for ikke å tørke inn. Kjærester må gi hverandre frihet utenfor forholdet. Jo sterkere blir båndet, og du styrkes individuelt. Det betyr ikke utroskap og juks, men det betyr at du viser kjæresten tillit. Da vil han gi deg respekt tilbake. Let inne i deg selv. Hva er du redd for? Og hva kan gi deg mer trygghet? Jobb med din egen selvtillit. Tusen takk for svar. Ja, jeg må nok gå i meg selv, vinne min selvtillit og stole på kjæresten min. Som jeg egentlig gjør. Men jeg hører så mye skrekkhistorier og er livredd for å miste han. Og han trenger sikkert litt frihet for å "puste" litt fra meg. "Forhøret" har jeg tatt, ser ut til at han liker at jeg er sjalu og ikke vil miste han. Virker som han vil vite hvor han står i forhold til meg, vite at jeg er glad i han. Men samtalen endte ihvertfall med latter. Jeg har ihvertfall bestemt meg for å gi ham tillit, stole på han slikhan kan stole på meg. Vi er enige om å være ærlige for hverandre uansett. Men som du skjønner, så håper jeg han ikke skjuler noe for det. Man kan vel være bare venner med kvinnelige kollegaer?? det er bare der jeg sliter for inni meg sier at det ikke går an uten at det skjer noe. Jeg har en uro i meg som jeg så klart må jobbe med. Mvh. litt roligere jente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38779-kj%C3%A6resten-min-er-venn-med-en-skilt-dame/#findComment-146909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.