Gjest drkir Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kan dette være et tegn på at han er veldig egoistisk? Jeg har begynt å forstå at han jeg holder på med ikke er helt god i hodet. Han pusher og pusher for å få det som han vil, og tar ikke nei for et nei - sånn egentlig. Han sier det er greit, men så begynner han å mase igjen. Jeg har aldri opplevd maken. Han blir aldri fornøyd heller. Han er som en testosteron-proppet yeti med mental alder tre år, og en penis så stor at analsex er fullstendig uaktuelt. Hele forløpet med å måtte si nei så ofte er så avtennende at jeg kommer til å droppe han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387792-begynner-%C3%A5-f%C3%B8le-meg-utilstrekkelig/page/2/#findComment-3439919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meggja Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Håper inderlig på synspunkter fra dere.'' Jeg tror ikke noen av oss kan gi deg forsikringer i forhold til hans følelser og din tilstrekkelighet. Det må komme fra forholdet du er i, deg selv og den du er sammen med. For meg har det bedret PTSD'en min betraktelig å pløye gjennom seksuelle triggere med en partner jeg stoler hundre prosent på. For andre er det bedre å unngå disse. Dette vet du best selv. Men, mine tanker: Hvilken type sex er du komfortabel med? Hva kan du selv tenke deg? Kan du ta initiativet til noe som er nytt en gang i blant, men samtidig innenfor din komfortsone? Kan du møte han litt på veien med, for eksempel, sexy undertøy, men ikke full utkledning? Kan du utforske hans kropp og finne nye måter å tilfredstille han på? Kan dere utforske fantasier verbalt, mens dere har "tradisjonell" sex? ''For meg har det bedret PTSD'en min betraktelig å pløye gjennom seksuelle triggere med en partner jeg stoler hundre prosent på.'' Vil du forklare mer om dette? Jeg har også rester av min PTSD, og ble bl.a voldtatt flere ganger av min x-mann etter at han hadde rundjult meg. Har lurt på om dette kan være årsaken til min manglende orgasme sammen med noen mann, selv om min nåværende ektemann er en jeg stoler fullt og fast på, og som vet om alt dette, vi har pratet veldig mye om det. Men hvordan mener du en kan arbeide seg gjennom dette? Sammen?? Jeg har også gått i terapi i 2 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387792-begynner-%C3%A5-f%C3%B8le-meg-utilstrekkelig/page/2/#findComment-3444562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 ''For meg har det bedret PTSD'en min betraktelig å pløye gjennom seksuelle triggere med en partner jeg stoler hundre prosent på.'' Vil du forklare mer om dette? Jeg har også rester av min PTSD, og ble bl.a voldtatt flere ganger av min x-mann etter at han hadde rundjult meg. Har lurt på om dette kan være årsaken til min manglende orgasme sammen med noen mann, selv om min nåværende ektemann er en jeg stoler fullt og fast på, og som vet om alt dette, vi har pratet veldig mye om det. Men hvordan mener du en kan arbeide seg gjennom dette? Sammen?? Jeg har også gått i terapi i 2 år. Jeg har tenkt på hvordan jeg kan svare deg uten å bli for personlig, men det er litt vanskelig. Det får briste eller bære. I all hovedsak handlet det for meg om å overse mine instinktive fight/flight reaksjoner på en mengde "normale" seksuelle handlinger. For eksempel kunne jeg få panikk om jeg kjente vekten av et annet menneske på meg. I stedet for å unngå triggerene bestemte vi oss for å overse de. Jeg konstanterte i situasjonen at jeg var redd, men at jeg ikke skulle rømme fra den. Partneren min forsikret meg og plasserte meg tilbake i nå-tiden. For meg ble triggerene bare verre når jeg avbrøt sexen/handlingen så snart flashbacks og panikk ankom. Etter at vi forandret taktikk og behandlet det hele som en litt irriterende side-effekt av god sex, så minsket de i styrke. Jeg håper dette var forklaring god nok. Jeg kan forsøke å utdype litt om nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387792-begynner-%C3%A5-f%C3%B8le-meg-utilstrekkelig/page/2/#findComment-3445015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.