Gå til innhold

Hodepine hver dag

Anbefalte innlegg

Gjest mann 40 år

Jeg har veldig sjelden hodepine, men i de siste 2-3 ukene har jeg hatt svak eller middels hodepine relativt ofte.

Før jul hadde jeg noen diffuse smerter i mageregionen og jeg ble engstelig for kreft, Jeg var hos legen som tok blodprøve som var fine. Blodprøven ble testet for litt av hvert og legen mente at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for.

Jeg la merket til at blodtrykket mitt ble målt til 147/96 da jeg var innom hos legen. Jeg husker at faren min gikk på medisiner mot høyt blodtrykk og lurer på om det er en sammenheng mellom blodtrykk og hodepine. Og kan høyt blodtrykk være arvelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387857-hodepine-hver-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...