Gå til innhold

Hva feiler meg????

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på en ting... De siste tre ukene har jeg hatt kløe i skjeden enkelte dager. Og utfloden min er blitt litt beige/brun. I går og i dag så det nesten ut som om jeg fikk mensen. Utfloden var svakt rødlig. Men, jeg skal ikke ha mensen før om litt over en uke. Jeg går på p-piller og tar disse til nøyaktig samme klokkeslett hver eneste dag. Presis klokken syv om morgnen. Det har jeg gjort et år nå. Har prøvd canesten, da jeg trodde jeg hadde sopp infeksjon, men den har bare hjulpet kløen. Hva kan dette være? Kjæresten min er nylig testet for klamydia, men den testen var negativ. (Vi har vært sammen seks uker.) så jeg tror ikke det er det. Men, en venninne sa at man kan ha det selv om testen ble negativ. Jeg har også vært endel småkvalm og svimmel den siste tiden.

Er den noen som kan gjøre meg noe klokere?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38791-hva-feiler-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...