Gå til innhold

Ny sivilstatus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

5

• tonie

3

• Lillemus

2

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

He he, jo jeg skal nyte friheten lenge, men det betyr ikke at jeg ikke kan ha elskere ;-) Jeg har en tirsdagselsker og annenhver helg-elsker. En herlig og sjarmerende sådan som jeg er ganske betatt av, men jeg har ikke tenkt å gifte meg med han. Nå skal jeg bare leve i nuet og slutte å være snusfornuftig ;o)

Hehe! Du har skjønt det. Gifting er egentlig ganske unødvendig og mye styr. Lurt å sørge for at de ikke tar feil av dagene og kommer samtidig da, elskerne. Da kan det også blir litt mye styr;)

Gjest Nickløsheletida

Hehe! Du har skjønt det. Gifting er egentlig ganske unødvendig og mye styr. Lurt å sørge for at de ikke tar feil av dagene og kommer samtidig da, elskerne. Da kan det også blir litt mye styr;)

''Lurt å sørge for at de ikke tar feil av dagene og kommer samtidig da, elskerne''

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig, men det er bare en da. Det holder det ;-)

Annonse

Jeg håper dette er det du selv ønsker ut i fra hvordan ting har vært de siste årene, og at du kommer deg greit gjennom endringsprosessene.

Også tenker jeg det er bra at "ungene" stort sett er blitt store (men lurer litt på hvordan du skal klare å holde orden på den mellomste i årene som kommer....*s*).

Lykke til fremover - merker at det gjorde inntrykk på meg å lese dette.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Oi - det var overraskende, selv om jeg jo har forstått at en del ting mellom dere har vært vanskelige og at dere har vært ganske ulike.

Men lykke til med det nye livet :-)

''Oi - det var overraskende, selv om jeg jo har forstått at en del ting mellom dere har vært vanskelige og at dere har vært ganske ulike''

Like på mye, men enormt ulike på det vesentligste i et forhold. Jeg tror jeg har lettere for å fokusere på det positive i livet, se det store bildet istedenfor å henge seg opp i bagateller, tenke negativt om hver minste lille ting og gjøre småting til noe stort. Ja der kom det frem en del av det som har vært problemet. Kanskje det største. Det er enormt slitsomt å leve med noen som ikke klarer å se hvor heldige vi var, hvor bra vi hadde det, men som bare tenkte negativt om alt og alle, livet vi levde osv. Vi som virkelig levde livet, slik jeg så det da og slik andre så det utenifra. ALT var negativt. Han ble skikkelig "kjerring"

Jeg mente han trengte psykolog for jeg mente han måtte være deprimert og det tok han som kritikk.

Nå er det over og nå sa jeg mer enn jeg tenke å si :-)

Gjest Nickløsheletida

Jeg håper dette er det du selv ønsker ut i fra hvordan ting har vært de siste årene, og at du kommer deg greit gjennom endringsprosessene.

Også tenker jeg det er bra at "ungene" stort sett er blitt store (men lurer litt på hvordan du skal klare å holde orden på den mellomste i årene som kommer....*s*).

Lykke til fremover - merker at det gjorde inntrykk på meg å lese dette.

Ut i fra hvordan ting har utviklet seg, så er veldig sikker på at jeg ønsker dette selv, men selvfølgelig har jeg sørget for det. Det har vært tungt.

Når det gjelder den mellomste, så bor han mest hos faren, da han har rommet sitt der, men vi bor ikke langt unna hverandre og han er mye her også og sover her, selv om han ikke har noe eget rom.

Siden han for meg er vanskelig og få opp om morgenen gjør vi det slik at de dagene han begynner sent på skolen, bor han hos faren siden jeg drar på jobb før han skal opp. Faren klarer å få han opp.

Ellers så ringer jeg og sjekker om han har tatt medisinene sine ja. Tror aldri helt jeg klarer å gi slipp på det kontrollbehovet :-)

Ut i fra hvordan ting har utviklet seg, så er veldig sikker på at jeg ønsker dette selv, men selvfølgelig har jeg sørget for det. Det har vært tungt.

Når det gjelder den mellomste, så bor han mest hos faren, da han har rommet sitt der, men vi bor ikke langt unna hverandre og han er mye her også og sover her, selv om han ikke har noe eget rom.

Siden han for meg er vanskelig og få opp om morgenen gjør vi det slik at de dagene han begynner sent på skolen, bor han hos faren siden jeg drar på jobb før han skal opp. Faren klarer å få han opp.

Ellers så ringer jeg og sjekker om han har tatt medisinene sine ja. Tror aldri helt jeg klarer å gi slipp på det kontrollbehovet :-)

Høres egentlig ut som en grei arbeidsfordeling mht mellomstemann :-)

Slik jeg har forstått det, så har du brukt mye tid og energi på å gjennomtenke dette, så du har sannsynligvis gjort et godt - og modig - valg.

Gjest Nickløsheletida

Høres egentlig ut som en grei arbeidsfordeling mht mellomstemann :-)

Slik jeg har forstått det, så har du brukt mye tid og energi på å gjennomtenke dette, så du har sannsynligvis gjort et godt - og modig - valg.

''Slik jeg har forstått det, så har du brukt mye tid og energi på å gjennomtenke dette, så du har sannsynligvis gjort et godt - og modig - valg''

Ja, ingen kan si at jeg ikke har forsøkt hardt og lenge :-) Jeg har forsøkt å fokusere så hardt på det positive i forholdet at jeg nesten har greid å lure meg selv. Vel, mye har vært bra, andre ting ikke fullt så bra. Mer enn det skal jeg ikke si :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...