Gå til innhold

Ny sivilstatus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

5

• tonie

3

• Lillemus

2

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Godt at folk her inne er informert nå:-) Jeg har vært så redd for og forsnakke meg.

Jeg vet at du har gjort det beste valget, og jeg vet at du kommer til og klare deg veldig godt framover :-)

''Jeg har vært så redd for og forsnakke meg''

Det hadde jo ikke vært noen krise det da :-)

Gjest Nickløsheletida

23 år? Akkurat like lenge som jeg var sammen med eksen ;)

Ja, det er lang tid og i sommer dro vi på 20 års bryluppsreise.

Huff, slik kan det gå. Vi var flinke på og reise ihvertfall og da hadde vi det supert, men det er hverdager det er flest av.

Annonse

Ja, det er lang tid og i sommer dro vi på 20 års bryluppsreise.

Huff, slik kan det gå. Vi var flinke på og reise ihvertfall og da hadde vi det supert, men det er hverdager det er flest av.

Vi hadde det ikke supert på reise engang (eller jo, når ungene var med så gikk det fint:)) - men alene var det dørgende kjedelig :/

Gjest Nickløsheletida

Vi hadde det ikke supert på reise engang (eller jo, når ungene var med så gikk det fint:)) - men alene var det dørgende kjedelig :/

Vi hadde det fint på reise når vi var alene også. Da var han i sitt ess, men det nagative fokuset og aggresjonen i hverdagen var vanskelig å takle.

Men nok om det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...