skipohoi Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei, Har ikkje partner og heller ikkje erfaring med "longterm relationship". Siv Jensen sa en gong i et intervju at hun var best på "korte forhold". Veit ikkje om eg er helt der heller.... Uansett, eg har "verdisyn" om at det selvfølgelig er det beste å finne en "sjelevenninne" som det sies her å dele livets gleder og sorger med henne. Men en vil jo aldri helt få "eiendomsrett" 100 % til en partner selv om en er gift. Om jeg hadde kone og min kone var "i en spesiell anledning" utro, så ville ikkje eg ha visst om det- det fikk være en hemmelighet. Det samme, skulle eg sprekke å være utro- så hadde eg aldri fortalt det. "Systematisk uttroskap" med fast elsker blir noe annet- og vil før eller siden komme for en dag. For snart 10 år siden var eg så heldig å inngå en "flørt" med en 19 år eldre dame som jobba i samme firma, men på en annen kant av landet. Så vi "møttes" på det årlige avdelingsmøtet mitt på sommaren. Hun var jo gift å heile pakka, så vi snakka endel om det og eg "kunne godt ha stoppa etter litt "kyssing og sånn", men vi ble enige om at det "gjorde godt for begge" og at hun ikkje skulle si det til mannen. Det ville jo bare ødelegge. Denne dama hadde en "os" av seksualldrift og eg var neppe "den eneste" elsker hun hadde. Etter 3 år slutta eg i firmaet, men selvfølgelig ikkje pga henne, kunne godt truffet henne mer, hun er fortsatt like fin selv om hun kunne vært min mor og er 54 år nå i 2013...Hun er som en god appelsin som aldri blir for gammel.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388008-kg-debatt/page/3/#findComment-3438540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystique00 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er jeg ung og nyforelsket fordi jeg tror at nitty-gritty er født slik? Den skjønte jeg ikke helt. Jeg nærmer meg 30, så jeg er kanskje ung. Jeg har vært sammen med min kjære i ca. 3 år, så nyforelsket er vel så, men forelsket, ja Og jeg vet det ikke er alle forunt å være forelsket like lenge Jeg er ekstremt lykkelig og føler som Lillemus sier, at jeg har funnet min sjelefrende. Vi venter en liten baby om noen få uker, så livet kunne ikke være noe bedre. Om noen mener jeg må sikle etter andre menn for å ha et "normalt" forhold får så være. Not me. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388008-kg-debatt/page/3/#findComment-3438541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg nærmer meg 30, så jeg er kanskje ung. Jeg har vært sammen med min kjære i ca. 3 år, så nyforelsket er vel så, men forelsket, ja Og jeg vet det ikke er alle forunt å være forelsket like lenge Jeg er ekstremt lykkelig og føler som Lillemus sier, at jeg har funnet min sjelefrende. Vi venter en liten baby om noen få uker, så livet kunne ikke være noe bedre. Om noen mener jeg må sikle etter andre menn for å ha et "normalt" forhold får så være. Not me. Det mener jeg da ikke og jeg mener du har den rette innstillingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388008-kg-debatt/page/3/#findComment-3438557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystique00 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det mener jeg da ikke og jeg mener du har den rette innstillingen. Ok, beklager om jeg misforsto. Men jeg skjønte virkelig ikke hva du mente med den. Jeg får inntrykk av (på flere hold) at man rett og slett er stein stokk idiot om man elsker sin partner så mye at man så og si er blinde for andre. Jeg syns at folk skal få nyte det så lenge de har det sånn Man trenger vel ikke være ung og nyforelsket fordi Min kjære er en del år eldre enn meg og sier han aldri har vært så glad i noen før, så da er vi like komod begge to isåfall Jeg synes det er hærlig å få oppleve en slik flamme som brenner så sterkt, for første gang i mitt liv. Men at man kan bli litt "fjortiss" av å være forelsket og glad er jeg enig i God helg ja! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388008-kg-debatt/page/3/#findComment-3438562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Husker jeg var i et forhold med en kar ei gang som sa noe slikt som at han hadde prøvd nok til at ikke var så veldig nysgjerrig lenger. Husker jeg syntes det var litt rart og hørtes nesten litt kjedelig ut. Nå nærmer det seg seks år for meg og min samboer. Jeg har sterke følelser for ham, kan fremdeles føle meg nyforelsket fra tid til annen, men kan også føle på det at jeg fint kunne trengt litt tid borte fra ham. Sexlivet er ikke alltid verdens mest spennende, men det er der. Jeg kan se andre sexy menn, men jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med dem. Muligens jeg er blitt gammel og kjedelig, men det frister rett og slett ikke. Jeg har opplevd mye spennende tidligere, men selv kjedelig sex med samboeren føles faktisk bedre ut. Ja, ja.... sånn kan det gå. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388008-kg-debatt/page/3/#findComment-3439428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.