Gjest january Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 ...i alle fall er det slik det føles. Det siste året har sexlivet vårt vært helt elendig. Han har med jevne mellomrom vært plaget med kjønnsvorter, noe jeg i og for seg har full forståelse for at kan skape problemer i forhold til sexen. Men... Han er av den typen som "aldri" sier noe, dvs han er ikke flink til å fortelle meg at han synes jeg er sexy, at han har lyst på meg etc. Ikke tar han initiativ til sex, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg er blitt avvist. Det i seg selv kan svi, men jeg har etterhvert blitt ganske hardhudet. Ikke kan vi kose heller, sier han, for da blir han bare opphisset og det er da han får vondt. ( sårene etter penslingen sprekker ) Alt er egentlig ok så langt, men... Kan noen av dere menn forklare meg hvordan han da kan runke? Hvis det å få ståpikk er det som er vondt så kan ikke jeg skjønne den helt store forskjellen på å ha sex med meg og det at han tilfredsstiller seg selv. Vi har bare vært sammen i 1 1/2 år og siden dette har vært et problem det siste året kan jeg liksom ikke tro at han "gikk lei" av meg så tidlig heller? Jeg blir ENORMT sjalu på andre kvinner som han tenner på. ( dvs kvinner på tv o.l. som han blir opphisset av og jeg ser at han får ståpikk ). Her står jeg og kler meg naken hver en kveld men får aldri ett blikk. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg elsker denne mannen, og vi har det ellers veldig fint sammen, men jeg har et behov for å føle meg attraktiv og det behovet klarer ikke han å fylle. Det verste er ikke savnet etter den fysiske delen, knullet i seg selv, men den nærheten jeg føler når vi er sammen. Ingenting er så fint som akkurat det, og jeg vil ha DET. Selvtilliten min går nedover og jeg kan ikke se noen løsning. Kan noen hjelpe, vær så snill!? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38804-mannen-min-vil-ikke-ha-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Han er ikke blitt forelsket i en annen? Det var min første tanke. Kjønnsvorter eller ikke, den var for tynn, synes jeg. Det er jo utall av muligheter av kjærtegn man kan gi hverandre til eventuell kjønnsvortene gror. Har han vært hos lege? Og hvordan har han fått dette? Her trengs en oppklaring. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38804-mannen-min-vil-ikke-ha-meg/#findComment-146845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Det er mulig kjæresten din føler seg lite attraktiv på grunn av kjønnsvortene, men det bør han i tilfelle fortelle deg, slik at du slipper frustrastrasjonene du gir uttrykk for her. Det kan også hende at han har skrudd ned alle tegn og uttrykk på seksuell lyst overfor deg, av samme årsak. At han tenner på kvinner på tv, er temmelig ufarlig for ham. De er jo ikke av kjøtt og blod. Det dreier seg tross alt om enveis kommunikasjon, hvor det ikke stilles noen krav til ham eller at han skal vise fram pikken sin og dermed synliggjøre kjønnsvortene. Om han er flau over vortene, kan det være årsaken til at han kapsler seg inne og ikke ønsker nærhet. Innlegget ditt tyder på at dere er lite flinke til å snakke sammen. Det er mulig årsaken er at han lider av tause-mann-syndromet, selv om det ikke kan brukes som unnskyldning. Tror det beste for deg er at dere setter av tid til en alvorlig samtale, hvor du stiller konkrete spørsmål om hva som er årsaken til hans avvisning og ikke gir deg før han gir tilfredstillende svar. Det er også viktig at dere blir enige om hvordan dere kan ha et seksualliv sammen, på tross av hans kjønnsvorter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38804-mannen-min-vil-ikke-ha-meg/#findComment-146862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabrina Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Jeg har det også slik (men mannen min har ikke kjønnsvorter). Forstår frustrasjonen og sjalusien. Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv. Selvtilliten min går også nedover. Tror slike ting kan føre til at man får seg en skikkelig knekk til slutt. Ikke sunt å gå lenge og slite med slikt. Har ingen andre råd enn at dere snakker sammen. Det gjorde vi, og det hjalp litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38804-mannen-min-vil-ikke-ha-meg/#findComment-146871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.