Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

Linken over skal, om det funker gå til en film om ProArgi-9. Den omhandler et stoff, som sies å hjelpe med å høyne NO/Nitric Oxide i blodet, som igjen skal rense årene for plakk. Jeg har just vært coronar angiografi, og der konstatert mye plakk, og så pass tett at jeg måtte sette inn 3 stent, og skal sette inn ytterliger 2 stent om 7 uker. Men nå sies det altså i denne filmen, at dette er reddningen. Årer som en 15 åring mv mv. Har selv brukt det i ca 2 1/2 mnd, og vil fortsette om det virkelig har noe for seg. Men det er jo svinedyrt, og jeg kan ikke hive trygda ut av vinduet. Hva sier ekspertene?

Mvh

lelleleo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388266-l-arginin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...