Gå til innhold

Klarer ikke og slippe meg "løs" sexuelt

Anbefalte innlegg

Er en voksen jente som sliter med og slippe meg "løs" i senga sammen med kjæresten min,og merker at sexen stangnerer og begynner og bli veldig ensformig og kjedelig. Syns det er veldig flaut og pinelig og vise at jeg er kåt.. skammer meg liksom, vet jo at det og være kåt er helt naturlig, men denne vrangforestillingen ligger nok i hue mitt... Har lyst og gjøre noe med dette problemet

så vis noen har råd om dette emnet så skriv i vei

Fortsetter under...

Annonse

Sliter med det samme, men klarer å slippe meg noenlunde løs. Problemet mitt ligger mer i å slappe nok av / kaste hemningene til å klare å oppnå orgasme. Det er ikke problem alene, så jeg synes det er skuffene (og ikke minst han, vil jeg tro) at jeg ikke får det til sammen med min kjære. Han vet hva jeg liker, jeg tør faktisk å fortelle, men den biten å få det til gjenstår. Har prøvd både mørkt rom og alkohol men det hjelper ikke. Straks han forlater rommet for å gå på toalettet kommer jeg, om jeg vil. Hjelp?

Gjest ei gammel røy

Sliter med det samme, men klarer å slippe meg noenlunde løs. Problemet mitt ligger mer i å slappe nok av / kaste hemningene til å klare å oppnå orgasme. Det er ikke problem alene, så jeg synes det er skuffene (og ikke minst han, vil jeg tro) at jeg ikke får det til sammen med min kjære. Han vet hva jeg liker, jeg tør faktisk å fortelle, men den biten å få det til gjenstår. Har prøvd både mørkt rom og alkohol men det hjelper ikke. Straks han forlater rommet for å gå på toalettet kommer jeg, om jeg vil. Hjelp?

Du er heldig som har en mann som vet hva du liker og at du er komfortabel med å fortelle ham det. Når du vet hva problemet er, må du bare trene på å slappe av i forkant. Autogen trening for å kommandere kroppen til å slappe av, tømme hodet for tanker er gode råd jeg har brukt. En god massasje før sex er også meget effektivt.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...