Gå til innhold

Mirena hormonspiral

Anbefalte innlegg

Gjest Hormonspiralbruker35

Jeg fikk satt inn en hormonspiral for ett år siden. Etter det har jeg ikke hatt noen ordentlige blødninger, kun litt blodig slim, ikke noe som ligner på en vanlig menstruasjon. De to siste månedene har jeg imidlertid hatt normale blødninger slik jeg hadde før spiralen. Kan dette bety at spiralen er sklidd ut? Da jeg fikk den første blødningen var jeg på en ukes besøk hos en venninne som hadde menstruasjon da, hun mente det kan påvirke, har jo hørt at kvinner som bor sammen ofte får synkroniserte menstruasjoner. Bor i Thailand og vet ikke hvor mye erfaring de har med mirena, men burde jeg sjekke om den er der? Jeg kan ikke føle trådene, men det har jeg aldri kunnet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388374-mirena-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...