Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt bakgrunnshistorie før mitt spørsmål. Legen mener jeg har hadd anstrengelseshodepine siden ungdomstiden. For ca 3 år siden fikk jeg en kraftig hodepine, tok meg 1paracet og 2 ibux før den ble dempet litt. Den påfølgende natten våknet jeg av å brekke meg i senga og var kjempesvimmel. Påfølgende året var jeg plaget av svimmelhet og hodepiner, noen av mine små kapilærårer sprakk i hendene og under tærne (på leppa en gang). Var hos lege og sykehus, men de fant ikke ut noe som feilte meg. Tok bilder av hodet, eneste de kommenterte der var en polypp ved bihule. Jeg var mye svimmel, til tider ekkelt å kjøre bil. (karusell-svimmel). Noen ganger fikk jeg slik stikking i hodet, som om noen plutselig stakk en lang nål inn i hodet mitt. Legen min har ingen god forklaring på hva et kan være.

Spørsmålet mitt er: Kan det være i forbindelse med migrene? Hva skyldes disse stikkingene? Det er kjempevondt og kommer plutselig. Får topper i ørene og blir svimmel etterpå, kvalm. Er det migrene anfall?? Noen kommentarer på lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388473-som-n%C3%A5ler-stukket-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Kan virke som det er noe slikt ja... leste nå på google, det er på engelsk, men tror jeg forstod det meste. Skal ta det opp med legen min ved neste time. Takk igjen for tips/tilbakemelding på mitt innlegg.

Bare hyggelig! Jeg har det forøvrig selv, i tillegg til fire andre typer hodepine.

Her er søket på norsk:

https://www.google.no/search?q=ice+pick+hodepine&oq=ice+pick+hodepine&aqs=chrome.0.57.4880&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...