Gå til innhold

Barnetillegg på AAP?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 10 måneder senere...

Barnetillegg i AAP er kr 27 per dag per barn. Dette får man uavhengig av om man er enslig forsørger eller ikke. Man må søke om dette dersom ikke NAV allerede har fått med seg at du har barn du forsørger.

Anonymous poster hash: c7abc...a1e

Jeg mottar arbeidsavklaringerpenger fra NAV. Jeg mener å ha lest et sted at man kan motta barnetillegg på 27 kr pr dag, eller er dette for enslige? Er dette noe man må søke om, eller går det automatisk?

På kravskjemaet blir du bedt om å fylle ut antall barn under 18 år du forsørger, og du får forsørgertillegg deretter. (NAVs systemer er kobla mot Folkeregisteret, så man kan ikke lyge på seg fleire barn enn man har). Har du glemt å fylle ut dette, bør du kontakte NAV snarest. Antakelig får du tilbakebetalt for kun tre måneder.

Jeg mottar arbeidsavklaringerpenger fra NAV. Jeg mener å ha lest et sted at man kan motta barnetillegg på 27 kr pr dag, eller er dette for enslige? Er dette noe man må søke om, eller går det automatisk?

Du store alpakka, denne tråden er snart et år gammel - tipper du har funnet ut av dette nå  :huh:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...