Gå til innhold

Hei dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Dum og naiv

Mange som har skrevet i tråden min ser jeg,og takk for mange innspill.

Skjønner godt at en og annen mener jeg er litt kontrollerende og vil ha tilgang på data og mobil,men det er ikke det dette handler om. Jeg har aldri vært en kontrolllfreak,men det er noe ganske annet når man ser at vaner i f.ht disse endres. I tillegg så jeg jo den gangen at han tydeligvis måtte ha vært inne ppå en Begynte også åeller annen side,ettersom filer raste inn på dataen min da han skulle føre over et bilde fra mobilen sin til denne. "Estonian women","Russian women",osv. Før denne oppdagelsen hadde han allerede begynt med de nye vanene som mobilen aldri av syne plutselig,og data med passord,samt mest brukt dataen når jeg var ute av huset. Slik var det ikke de to første årene vi var gift!

Og så ble det etterhvert mye spørsmål om hvordan jeg skulle jobbe da og da. Mulig jeg overdriver/er hysterisk,men iallefall så opplevde jeg også dette som "påfallende interessert" i akkurat når jeg skulle på jobb. (Turnusarb.begge to). Ser sjelden han bruker mobilen sin også,men i flg.vedlegg til regning,ser jeg at det er ringt,tekstet noe,samt brukt datatrafikk. Ser ham aldri bruke telefonen hjemme. DET er sjelden.

Syns også det er både sårt og noe merkelig at ingen venner av ham besøker oss lengre. Det kom da et og annet besøk nå og da,tidligere. Meg bekjent har jeg ikke skremt vekk noen av dem,hverken karer eller kvinnfolk. han har alltid en eller annen form for unnskyldninger på mine spørsmål om hvorfor det har blitt sånn. "De er jo opptatt med sitt de også",sier han. Og når jeg snakker om at jeg vil besøke noen av dem,så blir det bare et diffust svar,og ingen besøk. Men iflg.ham,så ringer en og annen,og han prater med venner når de møtes på butikken,samt en og annen gang på guttemøter.(vi er begge godt voksne).

Men jeg blir litt såret av dette. Føler at jeg ikke blir inkludert i vennene hans. Trist...

Det virker som han ikke vil at jeg skal møte dem mer,og skjønner ikke hvorfor!

Her forleden så han at jeg var litt sur da det pep i telefonen,for jeg sa bare plutselig at neimen,får du melding?? Da ble han helt rar,og sa hvem det var fra. Men siden jeg var såpass i dårlig humør av alle tankene,var han plutselig sååå kosete igjen! Han blir alltid,alltid det når vi har diskutert emner før også.

Han sier han er utrolig glad i meg,men uansett har han skadet tilliten til ham,pg.a denne merkelige episodene sine.Jeg vet jo ikke hva jeg skal tro! Like vis på om han møter noen IRL eller om det er div.via nettet,men det er like ille uansett,og det er ille at han i såfall ikke vil si noe,men spiller den snille,trygge kjærlige mannen jeg giftet meg med. Det handler bare om at jeg vil ha trygghet og vite at han ikke vil forlate ham,for jeg elsker ham så høyt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388494-hei-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

At han har vært påfallende opptatt av når du skal på jobb er også ganske mistenkelig. Jeg er 100% sikker på at han skjuler noe han ikke skal. Håper du tar kontakt med en familierådgiver slik at du blir sikrere på hva du skal gjøre. Kan anbefale Eva Tryti som privat rådgiver i Oslo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388494-hei-dere/#findComment-3447125
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...