Gå til innhold

Store kuler bak på øret

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert kvinne 25...

Jeg tok for ca 5 år siden to pierciger i brusken på øret. Disse grodde aldri, og verket innimellom i to år før jeg tok dem ut. Etter de var ute, begynte det å vokse en kul bak øret hvor det ene hullet hadde vært. Etter et år, var kulen ca like stor som en peanøtt og jeg opererte den bort hos øre-nese-hals lege. Kulen var fylt med brusk og verk. Ca to mnd etter inngrepet, begynte nye kuler å vokse ut. Jeg dro tilbake til legen som opererte, men han ville ikke gjøre noe mer, så han henviste meg videre til Rikshospitalet. Fikk avslag to ganger. Nå er det to kuler (en hvor jeg ikke har hatt piercing tidligere og en under der piercingen var). De er på størrelse med to store peanøtter. De er vonde når jeg tar på dem, og jeg kan ikke ha på høretelefoner, lue, e.l og jeg kan ikke ligge på høyre side om natten grunnet smerter. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre med dette? Evt hvor jeg kan dra for å fjerne kulene på nytt/få noen til å se på de?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388668-store-kuler-bak-p%C3%A5-%C3%B8ret/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Få fastlegen til å se på de igjen, fortell grundig om plagene og be han sende ny henvisning der han spesifiserer hvor plaget du er med det, om det gir indikasjon nok - altså at det ikke kun er pga skjønnhetsmessige årsaker.
Om det så ikke går igjennom er du kanskje nødt til å søke en privatklinikk om hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...