Gjest mumsimor Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har vært innlagt på Glitre Klinikken med 4 ukers opphold...Kom hjem den 6 feb....Har vært i fin form inntil idag....Nå er jeg litt små forkjølet litt sår i halsen hoste uten slim, føler meg ikke helt i form...Jeg har en slik plan for egen behandling som jeg har begynt å følge opp...Men er litt i tvil.....Har jo ikke noe slim hoste, men er litt mer tung i pusten, litt uggen i kroppen.....også har jeg litt "vondt i brystet og over lungene, har ikke feber... Jeg er vel på den "Gule sonen"...Der jeg skal øke dosen med symicort.... Blir så usikker ang dette med vondt i brystet /lungene....Ikke veldig vondt,men nok til at jeg kjenner det.... Spm 1 : Er det vanlig at det følger med litt smerte i bryst over lungene når det brygger på forkjølese, er det et varsel på noe infeksjon i lungene da? Jeg har ikke fått noe fast lungelege ennå, da det ikke er så lenge siden jeg kom hjem fra Glitre....Spm 2.....Kan jeg forsette å trene selvom jeg føler meg litt dårlig, slik jeg beskriver her? Håper jeg kan få svar på min urolighet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388730-kols/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astma her m/egenbehandlingsplan fra glitter Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Egenbehandlingsplanen er for å gjøre deg trygg på egen situasjon. Det er ikke farlig å være i gul sone, men varer det lenge, eller om det blir verre, så gjør du det instruksjonene på rød sone tilsier. Enten det er å ta annen type medisin, eller å kontakte lege. Inntil videre ser du det an, og forholder deg til instruksjoner for gul sone. Hva angår trening, så er det viktig og riktig å fortsette moderat trening til tross for noe forverring i situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388730-kols/#findComment-3446474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.