Gjest Løpelabbe Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei har eit par spørsmål om anstrengelsesastma. Som liten fekk eg konstantert anstrengelsesastma, dette pga var mykje tett i pusten når eg var forkjøla med piping i brystet. Eg fekk då medisin som eg skulle bruke (ein med brun kork ved forkjølelse og ein med blå kork ved trening) Eg brukte avogtil medisinen ved sjukdom, men har nesten aldri brukt medisin ved trening. I ettertid har eg bytta fastlege, og utan at han har sett tidligare astmatester frå sjukehuset har eg fått ny astmamedisin. (Ventoline) No 15 år etter lurer eg på om eg har anstrengelsesastma, og om eg bør bruke medisin eller kan bruke. A: Altså lurer på om eg fortsatt har anstrengelsesastma B: Lurer på om eg kan bruke ved behov eller bør bruke uansett. (Kva skjer om eg bør bruke og ikkje bruker?) Symtom: Ved forkjølelse- Føler eg at eg mister kondisjon veldig fort, og tørrhoste, tar ofte veldig lang tid før eg mister denne tørrhosten. ( Det er kanskje her at eg mest føler at eg har astmasymtom) Men må legge vekt på at eg ikkje har pustebesvær. Ved trening- Dersom eg ikkje tenker på anstrengelsesastma føler eg ikkje noko unormalt under trening, men etter veldig hard trening og intervalltrening får eg pipelyder i brystet og tørrhoste. (Dette er kanskje mest rett etter trening til 60minutter etterpå) Ved coopertest 12min spring eg no på 2700m, når eg presser meg maksimalt av maksimalt føler eg at eg ønsker å trekke inn meir luft enn det eg klarer. Inntrekket stopper plutslig, er dette astmarelatert eller er det slik kroppen fungerer ved maksimaltest? Eg har alltid tenkt slik at eg ikkje skal bruke medisin fast når eg ikkje føler sterkt behov for dette, utenom dei symtoma eg har beskrevet. Er dette rett? Eller? Håper på utfyllande svar. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388740-anstrengelseastma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Typiske tegn på astma er vanskeligheter å puste ut og i tillegg hoste. Den beste objektive testen er spirometri der man puster inne i et apparat som måler graden av astma og lungekapasiteten. Jeg foreslår følgende protokoll: 1. Spirometri uten anstrengelse og uten bruk av medisiner. 2. Anstrengelse i form av løping på tredemølle eller sykkel. 3. Ny spirometri for å teste om du har anstrengelsesutløst astma. 4. Hvis astma inntak av medisin for å undersøke virkning. 5. Ny test etter 10-15 minutter for å se etter bedring. Hvis målingene viser at du har anstrengelsesutløst astma og har nytte av medisiner bør du bruke disse før anstrengelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388740-anstrengelseastma/#findComment-3447138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.