Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Het!

Jeg har i over et år nå gått med kløe i underlivet, og smerter ved samleie. har vert til sjekk hos 5 forskjellige leger fordelt på sikkert 12 ganger det siste året. Alle har sagt jeg var helt fin, bare sopp. Jeg har brukt ALLE typer soppmiddel en kan bruke, kremer, stikkpiller, korteson kremer, tabletter for å fjerne kløe. Ingen tok hensyn til at jeg hadde vondt, og at etter å tatt tabletten som en svelger og skal drepe all sopp, klødde jeg i underlivet bare 2 dager etterpå. Dette har ødelagt veldig for meg og sexlivet mitt med min samboer. Tilslutt satt jeg å helgen på kontoret til en lege og måtte overbevise henne om at det ER noe annet, det kan ikke bare vere sopp. Så hun så på meg som en idiot og sa, at ja, får ta en test P noe annet da... Og etter et år og mange tusen i utlegg for kremer å leger å privatleger, fikk jeg vite jeg muligens har gått med streptokokker gruppe b i underlivet i over et år. Jeg har nå fått weifapenin 650mg, men bare for 7 dager. Spørsmålet minnet, kan jeg ha smittet samboeren min, burde han gå på noe kur? Kan jeg ha blitt steril av gå gå med dette så lenge? Og, hvordan merker jeg egentlig om dette er helt vekke da det kan forveksles med sopp ganske lett. Og hvordan kan jeg ha fått dette, da jeg verken er gravid eller vert syk på noen som helst måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388826-streptokokker-gruppe-b/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...