Gå til innhold

Middels sterk amoniakklukt av urin sån plutselig

Anbefalte innlegg

Gjest monjanse

I dag da jeg satt på toalettet, kjente jeg en sterk amoniakklignende lukt. Jeg lurte på hva det kom av, og så fant jeg ut at det kom fra trusen min, der det hadde lekkt litt urin i. Det lekker litt urin i trusa mi for tiden, og en gang når jeg tørket meg i dag, så var det masse slim på papiret. Lysegult slim. Jeg har ikke vondt eller noe sånt. Heller ingen feber. Jeg er usikker på om slimet kom fra kjeden eller fra tisserumpen. Håper på svar.

Fortsetter under...

Urinveisinfeksjon? Drikk masse vann og appelsinjuice, og gå på do OFTE - Det kan være at det går bort uten behandling dersom du gjør dette i en dag eller to.

Forresten mistenkte jeg innlegget ditt for å være et trolleinnlegg pga begrepet "tisserumpen"? Er vel ingen voksne folk som bruker dette begrepet? *måper* ;)

Gjest monjanse

Urinveisinfeksjon? Drikk masse vann og appelsinjuice, og gå på do OFTE - Det kan være at det går bort uten behandling dersom du gjør dette i en dag eller to.

Forresten mistenkte jeg innlegget ditt for å være et trolleinnlegg pga begrepet "tisserumpen"? Er vel ingen voksne folk som bruker dette begrepet? *måper* ;)

Det er ikke troll innlegg. Jeg vill ikke bruke stygge ord derfor brukte jeg tisserumpen.

Annonse

1. Det heter ikke kjeden, men skjeden. Kjede er noe helt annet.

2. Slimet kom sikkert fra skjeden, om du har eggløsning i disse dager er det ikke uvanlig.

3. Sterk amoniakklukt av urinen - som kommer ut av urinrøret (som jeg ikke på noen måte kan skjønne er et stygt ord) - kan komme av at du har drukket for lite slik at urinen blir for konsentrert, at det er for lenge siden du har tisset sist eller at det har lekket noen dråper i trusa som så lukter, kanskje du ikke tørket deg skikkelig forrige gang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...