Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 22 år, har hatt bare en partner og ingen plager til nå. Men Jeg våknet natt til onsdag, av store smerter i "nedre delen av magen". Jeg trodde først at det var luft eller noe lignende, men det gikk ikke over. Det kom som kramper, som var veldig smertefulle. Det gav seg ikke før etter 6-8 timer. Utover dagen ble det litt bedre, kjentes ut som jeg var nyoperert. Det var sårt og ømt. Jeg tror sikkert at det var livmoren/eggstokkene. Det var også smertefult å trykke på dem. På torsdag var jeg mye bedre, og gikk derfor ikke til lege. Jeg kjente fortsatt litt. Først i går kan jeg si at jeg ikke kjente noe i det hele tatt.

Jeg hadde mensen når krampene kom, men har aldri hatt slike smerter i den sammenhengen før. Var ferdig med den på fredag, men var da fortsatt ikke helt bra. Hadde en gynekologisk undersøkelse i auguast, og da var alt helt bra.

Jeg har nå blitt veldig nervøs for hva disse smertene kom av. Redd jeg i verste fall ikke kan få barn lenger!! ( har ikke prøvd å fått noen ennå) Kan du hjelpe meg??

Bør jeg oppsøke lege??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38885-kramper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...