Gå til innhold

Spise middag i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei Sør! Takk for supert tips! Vi spiste nettopp der, og maten var veldig god . Det samme var prisene! Gutten på snart 14 og jeg var superfornøyd med det vi valgte. Datter på 11 og mannen likte sitt godt. Hun minste er litt kresen og spiste ikke så mye.

Det var nesten fullt da vi kom, så vi var heldige som fikk bord :-)

Så flott!

Glad dere likte det!

Kos dere i Oslo - det er en flott by!

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• mariaflyfly

5

• Sør

4

• morsan

3

Hai Kafé er en liten perle! :)

Annonse

''Og "usann" meny! Var der på lunsj en gang og bestilte Cæsarsalat. Dett jeg fikk besto ikke av romanosalat, men vanlig isbergsalat. Og så var det både mais og tomat oppi og dressingen var en slags rømmedressing :-( Eneste som minnet om cæsar var krutonger og parmesan.''

Den smellen har jeg gått på også. Verste cæsarsalaten jeg noen gang har smakt!

Samme her!

Ser du har fått mange forslag, og jeg har ikke noe å tilføye, utover at jeg IKKE anbefaler Egon. I en stille tid midt på dagen kanskje, men ikke travel middagsservering. Dere må stå i kø for å bestille og det er ikke sikkert at maten kommer samlet. Har stort sett angret meg de gangene jeg har dratt på Egon...

Men et ganske enkelt og ujålete sted er Kristiania Bar i Østbanehallen.

Jeg er kjempefornøyd med Egon :)

Gjest Shira :o)

Hvis dere bader rett etter ankomst så er det i den blå lagunen. Den er lett å ta på veien fra flyplassen ti Reykjavik. Der er også en god restaurant.

Dere spiser neppe den råtne haien som middag, men får en smakebit, bitteliten. Blir spennende å høre hva du synes:-)

Jeg skal spise i den restauranten som går rundt sin egen akse, med da 360 graders utsikt. Blir spennende. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...