Gå til innhold

Kutt i penis under samleie, hvordan kan det ha g

Anbefalte innlegg

Gjest Litt rart...

Etter en kjappis med mesteparten av klærne på, oppdaget vi at han hadde et lite sår i penis som blødde. Og vi vet begge at det ikke var der på forhånd...

Så hva er mest sannsynlig: At han kom borti glidelåsen i enten min eller hans bukse, eller at hormonspiralen er på vei ut ( klarer ikke å kjenne noe til den)? Han merket ikke at det skjedde.

Spørsmål to: er det noe spesielt han må passe på? Såret er lite, men blødde altså endel.... gjør ikke vondt.

Fortsetter under...

Gjest Kastanjebrus

Jeg hadde sjekket med en lege om spiralen satt som den skulle.

Han kan selvfølgelig ha kommet bort i glidelåsen, men vil tro han hadde merket det, men alt er mulig i kampens hete.

Men som sagt, det første jeg hadde tenkt på var spiralen ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...