Gjest Undrende24åring Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hei. Jeg hadde ubeskyttet samleie for nå 2 uker siden, og mistenker nå at jeg har blitt gravid grunnet forsinket mens. Tok en graviditetstest, men den var negativ. Tok denne på ettermiddagen. Men jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid når typen ikke kom. Samleiet skjedde mens jeg hadde eggløsning. Menstrasjonen min kommer nesten på klokkeslettet hver måned samme dag, og jeg skulle hatt den 14 februar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388976-mistanke-om-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 ''Hei. Jeg hadde ubeskyttet samleie for nå 2 uker siden, og mistenker nå at jeg har blitt gravid grunnet forsinket mens. Tok en graviditetstest, men den var negativ. Tok denne på ettermiddagen. Men jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid når typen ikke kom. Samleiet skjedde mens jeg hadde eggløsning. Menstrasjonen min kommer nesten på klokkeslettet hver måned samme dag, og jeg skulle hatt den 14 februar.'' Om du skulle hatt mensen 14. februar hadde du eggløsning ca. 1. februar, altså for over 3 uker siden. Man _kan_ bli gravid selv om mannen ikke kommer inne i kvinnen, det er alltid noen sædceller også i smørevæsken som kommer underveis i samleie, før utløsningen. Om du fremdeles tester negativt, altså over en uke etter forventet mens, er vel sjansen liten for at du er gravid. Det at du er stresset og redd for at du kan være gravid kan også føre til at mensen ikke kommer, kroppen er rar sånn. Om du mener du har symptomer på graviditet selv om du tester negativt så ta deg en tur til legen. Og dersom du ikke er ute etter å bli gravid så sørger du for å få skikkelig prevensjon med det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388976-mistanke-om-graviditet/#findComment-3449739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.