Gjest HHP58 Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Våknet i natt av 2 ting,måtte late vannet og var meget tung-pustet.Det pep i brystet.Det var enten astma eller allergi utbrutt. Jeg har hatt katt i 10 -15 år,men aldri reagert.Kan man reagere på støv eller midd? Mulig jeg har for mange "hybelkaniner"? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 På tide med en tur til legen kanskje? I alle fall dersom du er tungpustet fremdeles. Og en runde med støvsugeren, i alle rommene du oppholder deg i + god utlufting, det skader heller ikke. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 På tide med en tur til legen kanskje? I alle fall dersom du er tungpustet fremdeles. Og en runde med støvsugeren, i alle rommene du oppholder deg i + god utlufting, det skader heller ikke. Var borte når jeg våknet i 8 tida. 0 Siter
skipohoi Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Hei, Når det gjelder hybelkaniner har du neppe mer enn meg... Ville vært forsiktig med å støvsuge de visst målet er mindre støv for helsa sin del. De fleste støvsugere sliter med å fange opp det minste og farligeste støvet. Har du sentralstøvsuger? Da er det bedre, men tror det beste er å vaske hybelkaniner bort om de skaper helseproblem og / eller mistrivsel.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.