Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Ja, den siste, for nå er jeg ferdig. (Og håper jeg slipper moraliserende svar ifht eks og utroskap, ev framtidig forhold)

For meg var han drømmemannen, og jeg var hektet på han. Men nå har jeg fått nok! Jeg ble først helt knust og dypt deprimert, men i dag ble jeg rød av sinne. Jeg vil ikke fortelle annet enn at det har vært noe kontakt, styrt av han, men den bruk og kast-oppførselen har gått for langt. Og se hvilket kaos jeg har latt meg dra inn i. Nå er det nok! Jeg skal videre!

Har sagt til han at jeg er ferdig. Det svarte han var bra. Jeg regner med å aldri høre fra han mer, og jeg tar ikke kontakt.

Jeg er oppjaget og sint, men også livredd for at den depressive delen skal overta. Jeg vil ha evnen til sunn resignasjon - som NHD kalte det.

Dere som har fulgt meg; hjelp meg til å virkelig begrave han nå. Ikke drømme, se etter, lytte om, være sentimental, minnes osv. Jeg vet at å virkelig holde på denne tanken om at han ikke er bra, er første steg i veien mot en normaltilstand.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389047-den-siste-tr%C3%A5den-om-h-a-n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

40

• mrxx

7

• Elis31

6

• Sara Bernard

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg skjønner jo tanken. Men jeg skjønner dog virkelig ikke!!! hvorfor noen gidder å kommentere det.

Det er vel like uforståelig som at du er her og ber om støtte og råd for å endelig komme over dusten, når du ikke har fått annet de siste tre (?) årene.

Ta et søk og les deg bakover.

Det er vel like uforståelig som at du er her og ber om støtte og råd for å endelig komme over dusten, når du ikke har fått annet de siste tre (?) årene.

Ta et søk og les deg bakover.

Har lite lyst til å lese bakover i tid.

Jeg håpet vel på typ; ring en venn, hør på en sang, skriv opp alt negativt( eller det har jeg jo gjort..)

Gjest Elextra

Jeg og flere andre har utallige ganger svart deg og forsøkt å få deg til forstå at denne mannen langt fra er noen drømmemann, men du har ikke villet høre. Du har ikke villet ta til deg noen råd du har fått.

Positivt at du omsider ser han som han er - eller er det først og fremst et _ønske_ om å glemme?

Jeg har ikke mer å tilføye utover det som er sagt tidligere, men jeg vil gjenta ett råd:

Husk at du ikke er et offer for omstendighetene og følelsene. Det er DU som bestemmer over ditt liv!

Ønsker deg uansett lykke til!

Annonse

Gjest Hulderen

Jaha?

Du vil at vi skal gjenta det samme vi har skrevet utallige ganger før?

Du vil ikke ha moraliserende svar, men du har altså hatt kontakt med dusten igjen, til tross for alle nyere innlegg om at du elsker din eks?

Vel, lykke til. Får håpe du mener alvor denne gangen.

Jaha?

Du vil at vi skal gjenta det samme vi har skrevet utallige ganger før?

Du vil ikke ha moraliserende svar, men du har altså hatt kontakt med dusten igjen, til tross for alle nyere innlegg om at du elsker din eks?

Vel, lykke til. Får håpe du mener alvor denne gangen.

Så lenge jeg ikke er sammen med eksen, så har det vært sporadisk kontakt, ja. Husk eksen og meldet og holdt litt på i høst.

Det var vel mer for å si det enda en gang i dag etter å ha tømt meg for 2 venninner.

Jeg forventer ingenting her inne, men er glad for råd om de så kommer for ente gang....

Jeg og flere andre har utallige ganger svart deg og forsøkt å få deg til forstå at denne mannen langt fra er noen drømmemann, men du har ikke villet høre. Du har ikke villet ta til deg noen råd du har fått.

Positivt at du omsider ser han som han er - eller er det først og fremst et _ønske_ om å glemme?

Jeg har ikke mer å tilføye utover det som er sagt tidligere, men jeg vil gjenta ett råd:

Husk at du ikke er et offer for omstendighetene og følelsene. Det er DU som bestemmer over ditt liv!

Ønsker deg uansett lykke til!

Takk:)

Jeg har begynt å tenke at dette her gidder jeg ikke å bruke tid på rett og slett og enda viktigere; jeg vil jo videre - og da må han bort.

Gratulerer! :)

Slett ham fra mobilen, Facebook og evt andre steder/ting som kan gi deg flashbacks om ham! Da er du godt på vei til å bli ferdig. Sørg for å ha noe å henge fingrene i, og sørg for å trives med livet slik du har det nå (bruk tankekraften din!) - og skulle du bli frista til å tenke noe positivt om ham, så pass på å tenke hardt på hvorfor du er sinna på ham nå!

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...