Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :)

Slett ham fra mobilen, Facebook og evt andre steder/ting som kan gi deg flashbacks om ham! Da er du godt på vei til å bli ferdig. Sørg for å ha noe å henge fingrene i, og sørg for å trives med livet slik du har det nå (bruk tankekraften din!) - og skulle du bli frista til å tenke noe positivt om ham, så pass på å tenke hardt på hvorfor du er sinna på ham nå!

Lykke til :)

Tusen takk :)

Jeg har prosjekt sysselsatt på agendaen. Tvinge meg selv til å være aktiv og ved nød ta en sovetbl og sobril(som var gitt til en annen anledning) Gjøre jobben, være aktiv med kollegaer, trene og sunt kosthold. Se bra ut. Være blid mot andre. Ikke se bunnløst trist ut. (og slutte å tenke at jeg skal se smashing ut den dagen jeg ser han igjen, men for meg selv!!)

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

40

• mrxx

7

• Elis31

6

• Sara Bernard

4

Mest aktive i denne tråden

Tusen takk :)

Jeg har prosjekt sysselsatt på agendaen. Tvinge meg selv til å være aktiv og ved nød ta en sovetbl og sobril(som var gitt til en annen anledning) Gjøre jobben, være aktiv med kollegaer, trene og sunt kosthold. Se bra ut. Være blid mot andre. Ikke se bunnløst trist ut. (og slutte å tenke at jeg skal se smashing ut den dagen jeg ser han igjen, men for meg selv!!)

Bra plan! :)

Hurra, endelig SINNE :D Du er på rett veg nå jente, hold fast på sinnet og du vil etter kort tid begynne å se helt andre sider ved din TIDLIGERE drømmemann ;-) Om du også dater litt nå så reduserer du faren for både bitterhet og depresjon ;-) *Klem*

Åhåhå, kjenner jeg koker på dine vegne.

Den der "sjekke inn"-oppførselen så han kan finne ut om han kan utnytte deg litt mer... det er så forkastelig at jeg har ikke ord. La han brenne i et imaginært helvete!

Ellers ha fokus på å akseptere det du ikke kan endre.

Annonse

Hurra, endelig SINNE :D Du er på rett veg nå jente, hold fast på sinnet og du vil etter kort tid begynne å se helt andre sider ved din TIDLIGERE drømmemann ;-) Om du også dater litt nå så reduserer du faren for både bitterhet og depresjon ;-) *Klem*

Tusen takk :) Skal avklare alt med eks denne uka.

Jaggu meg på tide du reagerer og får ut litt aggresjon og begynner å tenke litt annerledes.

Ja, det er første gangen jeg ble skikkelig sint. Men retter nå sinnet mest mot meg selv. Jeg har søren meg rotet jeg også. Han har bare tatt for seg av det som har vært tilgjengelig...

Åhåhå, kjenner jeg koker på dine vegne.

Den der "sjekke inn"-oppførselen så han kan finne ut om han kan utnytte deg litt mer... det er så forkastelig at jeg har ikke ord. La han brenne i et imaginært helvete!

Ellers ha fokus på å akseptere det du ikke kan endre.

Ja, tror jeg skal fokusere på det. Det ble sånn det ble... Deal with it!

Jeg har lest hektet-boka... Det var også en hektetblogg, som jeg likte, men den ble plutselig ikke oppdatert mer...

Annonse

Det er vel like uforståelig som at du er her og ber om støtte og råd for å endelig komme over dusten, når du ikke har fått annet de siste tre (?) årene.

Ta et søk og les deg bakover.

*Kremt* Om man er sensitiv ift status-qou- modus er vel ikke dol helt stedet...? ;-p

Jeg tror det er et dikt som heter noe sånt:

Sammen med deg ble jeg den jeg ønsket å være.

Håper du får til å være den du ønsker å være, uten han dotten der.

Og jeg garanterer deg 120%- det finnes andre supre kandidater uten om han og din x ;)

Lykke til med reisen videre i livet.

Når en dør lukkes åpnes en annen. (Og man undres hvordan i helvete kunne jeg ofre en tåre på den frosken der!)

Usj for en type!

Har vært borti en lignenede, enda verre type i åresvis.

Var godt da sinne kom. Men har aldri kunnet dele raseriet med noen, så har det tøft fremdeles.

Lykke til med ditt nye liv!

Så dumt at du ikke kan dele med noen, men det blir jo ofte sånn. Hvor dum går det an å være, liksom. Hvorfor ikke bare komme seg bort... Fint med denne siden, sånn bortsett fra at jeg tidvis blir veldig redd for anonymiteten min.

Sinnet har roet seg i dag. Det er vel sånn med sånne typer. Det blir plutselig jeg som er helt feil. Så målet nå er likegyldighet.

Jeg tror det er et dikt som heter noe sånt:

Sammen med deg ble jeg den jeg ønsket å være.

Håper du får til å være den du ønsker å være, uten han dotten der.

Og jeg garanterer deg 120%- det finnes andre supre kandidater uten om han og din x ;)

Lykke til med reisen videre i livet.

Når en dør lukkes åpnes en annen. (Og man undres hvordan i helvete kunne jeg ofre en tåre på den frosken der!)

Takk for oppmuntringen!

Han er her fortsatt, men nå er drømmen borte, og det hele er mer realistisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...