Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er status i forhold til eksen? Bor dere sammen? Vil han fortsatt ha deg?

Han tør ikke pga h a n...

Han har blitt så mye mer voksen og ok i tida etter dette kom fram. Så fordi jeg ikke har glemt han andre idioten, kan jeg nå takke meg selv for å ha spolert den sjansen som var. Vi er tett på i hverdagen, så den prosessen som nå venter tar livet av meg. Men man høster som man sår, ja.

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

40

• mrxx

7

• Elis31

6

• Sara Bernard

4

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er første gangen jeg ble skikkelig sint. Men retter nå sinnet mest mot meg selv. Jeg har søren meg rotet jeg også. Han har bare tatt for seg av det som har vært tilgjengelig...

''Han har bare tatt for seg av det som har vært tilgjengelig...''

Akkurat:-)

''Han har bare tatt for seg av det som har vært tilgjengelig...''

Akkurat:-)

Men det var lettere å være sint... Hadde håpet det varte litt mer. Plutselig ble det jeg som var dum. Det spiller for så vidt ingen rolle, for ferdig er vi.

Men det var lettere å være sint... Hadde håpet det varte litt mer. Plutselig ble det jeg som var dum. Det spiller for så vidt ingen rolle, for ferdig er vi.

Ikke noe å føle seg dum over eller at han mener du er dum. Det han synes er mest dumt oppe i dette er at du ikke er villig lenger:-)

Ikke noe å føle seg dum over eller at han mener du er dum. Det han synes er mest dumt oppe i dette er at du ikke er villig lenger:-)

Tja, jeg vet ikke det... Han sa jo det var bra jeg var ferdig og at det alltid ble problemer ut av kontakten med meg. Men også at han ble skuffet over at jeg ba han slette nr mitt.

Tja, jeg vet ikke det... Han sa jo det var bra jeg var ferdig og at det alltid ble problemer ut av kontakten med meg. Men også at han ble skuffet over at jeg ba han slette nr mitt.

Eneste mulighet er at han sletter nummeret ditt så du ikke hører noe mer i fra han, ellers blir du altfor fristet om en stund igjen:-)

Annonse

Eneste mulighet er at han sletter nummeret ditt så du ikke hører noe mer i fra han, ellers blir du altfor fristet om en stund igjen:-)

Nei, jeg vil ikke la det fortsette. Ha noe selvrespekt... Men, ja, jeg håper at han melder meg, så jeg kan avvise han. Og jeg håper jeg møter han utover våren, looking smashing:) Ufffffff, det er nettopp dette jeg MÅ lære meg til å gi f i... Være likegyldig!! Han eksisterer ikke mer i min verden.

Nei, jeg vil ikke la det fortsette. Ha noe selvrespekt... Men, ja, jeg håper at han melder meg, så jeg kan avvise han. Og jeg håper jeg møter han utover våren, looking smashing:) Ufffffff, det er nettopp dette jeg MÅ lære meg til å gi f i... Være likegyldig!! Han eksisterer ikke mer i min verden.

Hehe, jeg er litt usikkerpå om jeg skal tro 100 % på deg eller om det er noe du forsøker å ovebevise deg sev om eller at det er slik det skal bli.

Annonse

Skjønner det ;)

Men jeg tar ikke kontakt altså, og jeg er sikker på at han heller ikke tar kontakt.

Men du håper laaangt der inne at han tar kontakt ;)

Uansett - hold hodet kaldt og tenk at dette skal du klare! Jeg har vært gal av forelskelse selv og vet hvor hardt det kan være :P

Ja, det må jeg innrømme, men for at han skal bli avvist.

Jeg tror neppe han bryr seg...... så at du avviser ham vil neppe føre til annet enn at han trekker på skuldrene og finner en annen som villig legger seg ned for ham...... dessverre :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...