Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det må jeg innrømme, men for at han skal bli avvist.

Siden du fortsatt bryr deg så er jeg veldig usikker på om du klarer å avvise dersom han tar kontakt. Jeg tror bare du er sint akkurat nå men når sinnet har roet seg, så skal du ikke se bort ifra at du er like fortapt igjen.

Det beste du kunne gjort var å blokkere nummeret hans, men det klarer du nok ikke, fordi du fortsatt bryr deg.

Jeg håper jeg tar feil:)

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

40

• mrxx

7

• Elis31

6

• Sara Bernard

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror neppe han bryr seg...... så at du avviser ham vil neppe føre til annet enn at han trekker på skuldrene og finner en annen som villig legger seg ned for ham...... dessverre :/

Ja, det har han null problemer med.. Derfor egentlig rart det har pågått så lenge.

Siden du fortsatt bryr deg så er jeg veldig usikker på om du klarer å avvise dersom han tar kontakt. Jeg tror bare du er sint akkurat nå men når sinnet har roet seg, så skal du ikke se bort ifra at du er like fortapt igjen.

Det beste du kunne gjort var å blokkere nummeret hans, men det klarer du nok ikke, fordi du fortsatt bryr deg.

Jeg håper jeg tar feil:)

Jeg er bare mer realistisk og framtidsrettet nå. Det MÅ jo gå an å komme seg videre.. Og han melder meg ikke mer nå; ergo null kontakt.

Fordi du dyrker følelsene dine for ham.....

Det er slutt nå. Jeg gikk gjennom noen papirer på jobb i dag, ca 3 år gamle. Da tok jeg meg i å tenke tilbake til "starten" men greide umiddelbart å skru av drømmene. For de gjelder ikke mer.

Annonse

Nei, jeg vil ikke la det fortsette. Ha noe selvrespekt... Men, ja, jeg håper at han melder meg, så jeg kan avvise han. Og jeg håper jeg møter han utover våren, looking smashing:) Ufffffff, det er nettopp dette jeg MÅ lære meg til å gi f i... Være likegyldig!! Han eksisterer ikke mer i min verden.

''Men, ja, jeg håper at han melder meg, så jeg kan avvise han. Og jeg håper jeg møter han utover våren, looking smashing:)'' Farlig farlig, dette betyr nok at du ikke er så ferdig som du liker å tro. Hvorfor skal det ellers vært et ønske for deg å ha noe med han å gjøre?? ''Ufffffff, det er nettopp dette jeg MÅ lære meg til å gi f i... Være likegyldig!! Han eksisterer ikke mer i min verden'' Du må holde på at han er uinteressant. En kødd, boff, "heldigvis og takk og lov for at den dusten er ute av mitt liv". See?

Ja, det må jeg innrømme, men for at han skal bli avvist.

''Ja, det må jeg innrømme, men for at han skal bli avvist'' Du er klar over at hat også er en form for lidenskaplig kjærlighetsfølelse? Det er _likegyldighet_ som er motsatsen til kjærlighet... ;-)

Gjest Hulderen

Jeg er bare mer realistisk og framtidsrettet nå. Det MÅ jo gå an å komme seg videre.. Og han melder meg ikke mer nå; ergo null kontakt.

Det er ikke nok at det blir null kontakt fordi du tror han lar være å kontakte deg. Blokker nummeret hans. Det får du ordnet hos tleoperatøren din. F.eks hos Telenor vil det føre til at han får melding om at han er blokkert, mens du ikke får noen beskjed. Blokker ham også på FB, slik at du ikke får noe info om ham via felles FB-venner. Til mindre du får vite om ham, til mindre tenker du på ham, og han blir uvesentlug.

Ikke tenk på hevn. Ikke planlegg å være smashing når du treffer ham. For du skal ikke treffe ham. Noensinne.

''Men, ja, jeg håper at han melder meg, så jeg kan avvise han. Og jeg håper jeg møter han utover våren, looking smashing:)'' Farlig farlig, dette betyr nok at du ikke er så ferdig som du liker å tro. Hvorfor skal det ellers vært et ønske for deg å ha noe med han å gjøre?? ''Ufffffff, det er nettopp dette jeg MÅ lære meg til å gi f i... Være likegyldig!! Han eksisterer ikke mer i min verden'' Du må holde på at han er uinteressant. En kødd, boff, "heldigvis og takk og lov for at den dusten er ute av mitt liv". See?

Nå er jeg helt ærlig... Det er sånn følelsene er. Jeg møtte han ute forrige helg og da får jeg totalt block-out. Men nå er det "håpets død" og forhåpentligvis snart likegyldighet.

''Ja, det må jeg innrømme, men for at han skal bli avvist'' Du er klar over at hat også er en form for lidenskaplig kjærlighetsfølelse? Det er _likegyldighet_ som er motsatsen til kjærlighet... ;-)

Ja, og jeg hater han ikke...Jeg hater sånn alt har blitt. Skulle så gjerne skrudd tida tilbake.

I dag er en dårlig dag kjenner jeg.

Det er ikke nok at det blir null kontakt fordi du tror han lar være å kontakte deg. Blokker nummeret hans. Det får du ordnet hos tleoperatøren din. F.eks hos Telenor vil det føre til at han får melding om at han er blokkert, mens du ikke får noen beskjed. Blokker ham også på FB, slik at du ikke får noe info om ham via felles FB-venner. Til mindre du får vite om ham, til mindre tenker du på ham, og han blir uvesentlug.

Ikke tenk på hevn. Ikke planlegg å være smashing når du treffer ham. For du skal ikke treffe ham. Noensinne.

Så du mener jeg skal unngå steder han frekventerer? Jeg har gjort det hittil, for jeg orker ikke se han. Men nå møtte jeg han sist helg og da toppet det seg jo for meg. Da lar jeg han bestemme over mitt liv - eller jeg beskytter meg mot meg selv.

Annonse

Jeg tenker ikke hevn altså - har ikke noe å hevne. Det er bare denne barnslige jentegreien med å ønske at han skal synes jeg ser pen ut osv......og seff at jeg er selvstendig og sterk og kommet meg videre.

Jeg tenker ikke hevn altså - har ikke noe å hevne. Det er bare denne barnslige jentegreien med å ønske at han skal synes jeg ser pen ut osv......og seff at jeg er selvstendig og sterk og kommet meg videre.

Du viser at du er tøff nok og selvstendig nok om du blokkerer all kontakt;) Det er mulig han da tar kontakt men det vil trolig bare være for å se om han fortsatt kan ha draget. Med en gang du smelter synes han nok at alt er problematisk igjen.

Du viser at du er tøff nok og selvstendig nok om du blokkerer all kontakt;) Det er mulig han da tar kontakt men det vil trolig bare være for å se om han fortsatt kan ha draget. Med en gang du smelter synes han nok at alt er problematisk igjen.

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han fortsetter heller... Vi er jo like skrudde, som eksen min sa.

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han fortsetter heller... Vi er jo like skrudde, som eksen min sa.

'' Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han fortsetter heller...''

Han liker å føle seg ettertraktet, og at han har deg akkurat der han vil? Slik at han kan føle seg veldig stor når han ikke vil?! :)

Han liker å føle seg ettertraktet, og at han har deg akkurat der han vil? Slik at han kan føle seg veldig stor når han ikke vil?! :)

Jeg tror faktisk ikke han føler seg stor når han ikke vil. Jeg tror han er totalt likegyldig.

Men vet du hva? Akkurat nå driter jeg i hele han! Her skal jeg i flere år vente på livstegn fra han? No way...

Noe ved meg må han ha likt, men tydeligvis ikke nok, og DET får jeg lære meg til å takle og leve med. Og så håper jeg han asap er "den jeg er glad jeg ikke endte opp med" / "den jeg ikke fikk..."

Nå er jeg helt ærlig... Det er sånn følelsene er. Jeg møtte han ute forrige helg og da får jeg totalt block-out. Men nå er det "håpets død" og forhåpentligvis snart likegyldighet.

Jeg skjønner at du har det sånn, og det er derfor jeg minner om at hat ikke er det motsatte av kjærlighet, det er det likegyldighet som er. Jeg har tro på at fullstendig avholdenhet (derfor nytt tlfnummer) kan hjelpe deg dit..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...