Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er da en jente på 18 år, og kjæresten min er 22.

Han røyker hasj, og er for tiden uten arbeid. Nå har han vært clean i 2 dager, og jeg håper det fortsetter sånn.

Spørsmålet mitt er da, Hvis jeg bestemmer meg for å beholde ungen OG kjæresten holder seg unna narkotika, kan da barnevernet ta fra oss ungen?

Jeg måtte vokse opp veldig fort, pga familie forhold, og ville gjort alt i min makt for at denne ungen skulle fått det bra.

Tok abort når jeg var 14, og ble så å si tvingt til det. FORFERDELIG opplevelse..

Jeg vil aldri gjennom det samme igjen.Ett liv er ett liv.. Og ett liv er alt verdt, uansett, i mine øyne..

Jeg kunne gått til barnevernet selv, og forkart situasjonen, og kanskje fått litt oppfølging. Men jeg er livredd for at de skal kunne ta ungen fra meg uten ordentlig grunnlag.

At kjæresten røyker hasj er såklart ett ordentlig grunnlag, men når han holder seg clean, så er det ikke det.

Har hørt så mange skrekk historier fra barnevernet, og jeg har vært under de selv. Ikke pga meg selv, men pga familie forhold som ikke var bra.

Må poengtere at jeg selv ikke rører narkotika. Prøvde en gang når jeg var 13, men aldri igjen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389086-18%C3%A5r-gravid-hasj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...