Gå til innhold

Har fargen noen betydning?

Anbefalte innlegg

Når jeg går på toalettet,lurer jeg på om ca 2 ganger i løpet av dagen er normalt? Skal fargen være lysebrun eller mørkebrun? I dag var den nesten svart,og jeg blir bekymret.Kan det bare være at jeg har spist alt for mye lakris? Den var fast og fin,og det kom med en gang jeg satt meg ned,uten å trykke noe spesielt hardt.

Kan lukkemuskelen bli slappere med alderen? Kan være plaget med "bremsespor" i undertøyet,og spesielt om jeg har sitter alt for mye stille.Har også mye kløe.Kan det skyldes rester eller såperester? Bruker bare lano der bak og bare sterilan under armene.Er det normalt for overvektige å bli svett mellom lår og underlivet? Hva betyr det at man kan bli rød under armene? Er det noe som heter svetteutslett? Kan være plaget av dette på varme somre,regner med at det er nok å dusje 4-5 dager i uka,selv på det varmeste,jeg vasker meg de andre dagene,men med sterilan.

Trenger man å ta større sjekk av kroppen bare pga alder 54+,eller bare ved mystiske tilstander som svimmelhet,rask puls osv? Jeg veier 130 kg og er 186 cm høy.

Bekymring er sikkert ikke bra,men jeg har nå planer om å bli både 64 og 74.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389118-har-fargen-noen-betydning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...