Gå til innhold

Implantasjon og lutealfase

Anbefalte innlegg

Gjest Rompetrollet

Hei! Når fester et befruktet egg seg?Lest at alt fra 3 til 12 dager etter eggløsning kan forekomme. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har en syklus på 24 dager,med positive eggløsningstester på syklusdag 15. Såvidt jeg forstår vil da min lutealfase mest sannsynlig være for kort til at et befruktet egg skal kunne rekke å få festet seg før progesteronnivåer faller og menstruasjonen iverksettes. Jeg og mann er friske,32år gamle og har nå forsøkt å bli gravide i snart et år. Jeg avsluttet p-sprøyte(Depo provera) for et år siden. Håper på noe oppklaring ang lutealfase og festetid for egg:) Samt evt råd til hvordan en lutealfase forlenges.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389148-implantasjon-og-lutealfase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...