Gå til innhold

Abcesser i underlivet

Anbefalte innlegg

jentesøkerhjelp

Hei! Jeg er ei jente på 31 år som søker hjelp og råd. For et par år siden fikk jeg to verkebyller i underlivet. Legene trodde først det var bartolinitt, men fant etter hvert ut at de var plassert litt feil i forhold til det. Jeg fikk henvisning til sykehus og fikk de fjernet av gynekolog.

Nå har jeg fått nye kuler. Den ene er nærmere rumppa, mens den andre er på akkurat samme plass som den største jeg hadde for 2 år siden. Jeg fikk igjen henvisning til gynekolog på sykehuset. Der mente de at de ikke har noe med det å gjøre og tilkalte en kirurg som fjernet den største byllen (den andre hadde det gått hull på av seg selv). I såret puttet han et "tøystykke" som visstnok var betennelsesdempende og som gjør at såret gror saktere. Nå, 5 dager etter på sitter fortsatt tøybiten der og det lukter skikkelig ille. Men dette er vel normalt har jeg skjønt? Hvor lang tid tar det før den faller ut?

Jeg lurer selvfølgelig på hva dette kan være. Jeg har av og til tidligere hatt noen små uproblematiske byller/kviser i lysken og andre plasser på kroppen.

Kan jeg være plaget av hidradenitis suppurativa? Eller er jeg bare en som ofte får slike byller? Det er selvfølgelig helt forferdelig vondt og ekkelt og så blir jeg jo redd for at det kan bli verre. Har jo lest og hørt om så mye rart som kan skje i det området på kroppen.

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389184-abcesser-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...