Gjest bekymret for tennene til barnet Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vært hos tannpleier idag med 6-åringen. Den siste 6-års jekselen som kommer nå ser ikke pen ut, og barnet har klaget litt (ikke mye) over vondt. Barnet har fått de andre 3 6-års jekslene som er normale. Det jeg nå bekymrer meg for er fortennene i overkjeven. (foretennene i underkjeven har barnet fått for lenge siden og de er normale). Barnet har ikke mistet fortennene ennå, men dene ene har vært løs i ca. 5 måneder. Ettersom det var den siste av 6- års jekslene som kom som var "ødelagt" er jeg nå fyktelig engstelig for at dette vi gjelde fortennene i overkjeven også... Spesielt siden den ene tannen har vært løs så lenge uten at den detter ut. Er det noen sammenheng her. Vi har fått time hos tannlege i juni, men jeg er SVÆRT bekymret for at fortennene vil komme misfarget. Er det mulig å se slikt på røngten av tennene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389326-emaljehypoplasi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.