Gå til innhold

Bekymret!:(

Anbefalte innlegg

Bekymretete

Heij,

Jeg er en gutt på 20 år som har noen spørsmål til dere menn der ute, om "ærfaringere" med kjønnsykdommer så jeg kanskje kan finne ut litt mere hva jeg er vært plaget med i det siste.

Jeg vil bare først og fremst få frem at jeg psykisk sliter med det og gå til lege, så selvom jeg vet at jeg burde dratt ditt ønsker jeg og høre litt rundt her først så jeg vet hva som venter meg.

Jeg vil ikke akkurat si at dette problemet er en direkte plage, jeg kunne fint levd med det og det er ikke noe som i og for seg gjør noe forkjelig i hverdagen, da noen ganger merkes dette ikke i det hele tatt, og når det gjør det er det ikke noe spesielt plagsomt nå som jeg har hatt det en stund også!

Problemet er at jeg føler en rar følelse i urinrøret i penishodet, jeg kan ikke akkurat kalle dette svie får det gjør ikke vondt på den måten, men jeg merker at det er litt vemmelig når penisen kommer under press. Jeg har ikke på noe som helst måte vondt under urinering, og ikke under utløsning, ikke er det vondt og onanere på noen som helst måte, det er mere bare at om jeg sitter feil og/eller tenker godt etter på det så kjenner jeg det, men igjen det er ikke noe som gjør noe stor plage det er mere faktummet at jeg er redd for at det kan være noe alvorlig!

Jeg husker ikke helt når dette startet, men det har vært noe jeg har lagt merke til mere elr mindre nå i kanskje 1-2 måneders tid hvor jeg merker at dette ikke går bort, men jeg mener og huske at dette er noe jeg har hatt før for rundt et halvt år siden!

Jeg har ikke hatt sex på over 2 år, og da var jeg helt frisk.

Så, er det noen som vet hva dette kan være? kanskje dele noen "ærfaringer" som høres likt ut?

Jeg er veldig bekymret om dagen pga dette, men igjen det er det eneste som er det store problemet, for det gjør ikke noe kjempe vondt, men jeg merker jo at noe ikke er helt riktig!

Jeg er bare redd det kan være noe farlig.. :/

Mvh

Bekymretet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389398-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser det igrunnen som et større og farligere problem at du har vansker med å gå til lege. Enn et mulig kanskje lite problem med urinrør/blære.

Kjønnssykdommer ligger ikke stille i to år uten å gi lyd fra seg..

Min svigerfar døde mens mannen var en guttunge, han fikk kreft i et fødselsmerke og turte ikke gå til legen før noen bar han dit. Da var det for sent. Leger er vanlige folk med kompetanse på helsa di. Ikke forkledde monstre som eter barn...(menn!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389398-bekymret/#findComment-3454558
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...