Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jeppsssss

Jeg er ei kvinne på 34 år. For ca 5 uker siden, møtte jeg en som jeg visste hvem var fra før av.

Møtte han tilfeldig ute, og vi utvekslet mob nr.

Så sendte vi mldr og pratet sammen fremover.

vi møttes og han gir meg komplimenter og han kysset meg.

For å si det kort, så har vi i de siste ukene møttes flere ganger.

Hver gang så klarer han å få meg til sengs, men jeg stopper når det kommer til å ha samleie.

Jeg aner ikke hvorfor jeg stopper. han blir skuffet og lei seg.

Han sier han er forelsket i meg, er veldig glad i meg, og vil ha meg.

Jeg er glad i han, men vil prate mere med han, gjøre ting sammen. men det har blitt lite av det.

Hver gang vi er sammen, så begynner han å kysse meg, og da blir det til vi havner i sengen, men uten samleie.

Han sa nå sist at jeg var en rar kvinne. og han trodde eg var slik mot alle.

Han bare dro, og jeg følte meg så dum.

Han sendte meg mldr etterpå, at han beklagde han dro men han klarte ikke å snakke.

Han forstår ikke hvorfor jeg stopper, når vi har deilig sex utenom samleie.

han skriver han gir opp.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg er redd for å bli skuffet og såret, han vil ha meg ja, men jeg vet ikke om han vil ha meg kun sexuelt.

Han har sagt flere ganger han skal skjerpe seg, og vente til jeg er klar, men det har ikke skjedd ennå.

Er han bare ute etter sex eller noe mere?

magefølelsen min er ikke helt god.

vi prater ikke så mye om ting ellers, syns det er trist.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Er forvirret og lei meg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• adhemar

3

• Mary Poppins

2

• PieLill

1

Gjest togli

Min ærlige mening er at jeg på en måte synes du gjør ham til narr... Å være i din alder og gang på gang gå så langt som nummeret før samleie, for så å nekte dette... Hm.. det virker ikke helt bra i mitt hode. Du bør la være å være intim med ham i det hele tatt når du holder på sånn.

Det kan virke som du ikke er forelska i ham, men at du ønsker å være det. Hodet ditt er altså ikke helt med deg....

Gjest Cinnamongirl

Enig med Togli i at du ikke bør fortsette å gå så langt som du gjør dersom du ikke vil ha samleie.

Men samtidig så skal du jo ikke ha samleie før du er klar for det. Forstår deg slik at du ikke er ute etter et sex-forhold men vil finne deg en kjæreste. Og at du er usikker både på dine egne følelser og hans hensikter?

Hva med å invitere ham ut på en tur, middag etc hvor dere ikke kan ha sex men "må" snakke? Du bør vel prøve å formidle hva du er ute etter - men uten å skremme ham vekk.

Gjest sangsol

Du får foreslå en skitur, båttur, museumstur, kafetur eller liknende. Og kino eller å gå ut å spise.

Ta selv også ansvar å invitere til slike andre ting som gir dere rom for samtale. Så blir dere bedre kjent.

Forøvrig er jeg enig i togli sin kommetar om at det er litt ufint å gå så langt gang på gang- men ikke lenger.... Dvs dersom du ikke er interresert i å ha samleie, så ta selv ansvar for å stoppe før dere går til sengs. Ikke legg all ansvar på han, at han skal skjerpe seg osv. Han handler i godt tro, og har en smilendeogvillig dame foran seg. Dere koser kanskje en time, og spenningen er høy - og så vil du ikke mer. Gang på gang.

Har dere forresten snakket om dette? Han skal skjerpe seg, sier du. Hjelp han - ved at dere gjør andre ting.

Gjest jeppsssss

Min ærlige mening er at jeg på en måte synes du gjør ham til narr... Å være i din alder og gang på gang gå så langt som nummeret før samleie, for så å nekte dette... Hm.. det virker ikke helt bra i mitt hode. Du bør la være å være intim med ham i det hele tatt når du holder på sånn.

Det kan virke som du ikke er forelska i ham, men at du ønsker å være det. Hodet ditt er altså ikke helt med deg....

Jeg vet det er dårlig gjort av meg å være med på leken helt til det siste.

Jeg forstår ikke hvorfor jeg holder igjen, har ikke skjedd med andre.

Ja jeg har tenkt å prøve å gjøre andre ting sammen med han, så jeg ikke ender i den situasjonen igjen helt ennå.

Kan jo nevne at han sender meg mldr dagelig og vi snakker dagelig.

Men føler noe mangler.

Føler han er så fokusert på kosing, og blir lite av andre ting.

Jeg blir ikke forelske av bare kosing og sex, men av å gjøre ting sammen, og prate om ting osv.

Men jeg har bestemt meg for å ikke holde igjen hvis vi kommer i samme situasjon igjen.

Jeg forstår det er dårlig gjort av meg å ikke kjøre løpet ut.

Jeg gjør jo det andre frivilligt.

Men virker det som han er bare ute etter sex? eller mere?

Han skrev at jeg river han i stykke når jeg bare stopper.

Føler meg forferdelig at jeg gjør det.

Gjest sangsol

Ja jeg har tenkt å prøve å gjøre andre ting sammen med han, så jeg ikke ender i den situasjonen igjen helt ennå.

Men føler noe mangler.

Jeg blir ikke forelske av bare kosing og sex, men av å gjøre ting sammen, og prate om ting osv.

Men jeg har bestemt meg for å ikke holde igjen hvis vi kommer i samme situasjon igjen.

Han kan synes du er så fristende og flott, og til å spise opp. Og bare elsker å få nyte synet av deg, samt få kysset deg. han kan være kjempe-forelska for alt du vet :)

Men gjør andre ting sammen. Dra på museum osv. Viktig at du også får tilfredstilt dine snakke-behov. :) Og at dere får bygget opp platt-form av felles interesser og gleder.

Annonse

Gjest lolllllita

Alle menn er ute etter sex.

Savner at mannen min vil kose uten at det må føre til sex,

dessverre er menn og kvinner konstruert forskjellig.

Kos fører til sex, det er slik hjernen til mannen er koplet.

Et kyss føler til et kyss til, som fører til......

Og får han det ikke med deg, så går han nok til noen andre.

Men hvis han virkelig er interessert i deg - så vil han nok vente med tiden da.

Du er jo en moden kvinne, du er ikke 16-18 år og uskyldig jomfru som bare vil vente

pga du er nervøs regner jeg med?

Fortell han hvordan ståda er, at du ikke ligger med noen før du vet om det er seriøst.

Men kan jo være han vil teste deg, om du er god i senga.

For tenk om dere blir skikkelig sammen,

men så finner dere ut at han er for stor/liten for deg? :D

Men føler noe mangler.

Nemlig, du har aldri hatt det sånn med noen andre før, og noe stopper deg. Kroppen din forteller deg det hjernen ikke forstår.

Vi vil ikke det skal være sånn, fordi vi vil så gjerne ha kjærlighet, men hver gang jeg ikke har hørt på kroppen har jeg brent meg - kraftig.

Gjest togli

Men føler noe mangler.

Men du..... ER du virkelig forelska i ham? Noe sier meg at du bare ønsker å ha en kjæreste, men at du egentlig ikke er spesielt forelska? Hadde dere hatt god kjemi, så hadde du sikkert ikke greid å stå imot siden du (slik jeg oppfatter det) ikke er en novise i sexsammenheng...

Jeg skjønner forøvrig at du blir skeptisk når han er mest opptatt av sex (forøvrig tror jeg ikke det er slik, for da hadde han trolig droppa deg siden han jo ikke får deg til sengs ;)).

Hvorfor ikke treffes på arenaer der dere ikke kan være intime? Gå ut for å spise sammen etc... Da vil du jo finne ut om det kan være mer mellom dere enn bare det intime.

Gjest togli

Høres ut som om han bare er ute etter sex. Min erfaring er at når menn er ute etter mer enn sex, så er de også litt tilbakeholdne og vil helst gjøre andre ting også. Tror du gjør rett i å følge magefølelsen.

Men hvorfor er han fortsatt interessert når hun har avvist ham seksuelt flere ganger?

Annonse

Gjest Elextra

''Hver gang vi er sammen, så begynner han å kysse meg, og da blir det til vi havner i sengen, men uten samleie. Han sa nå sist at jeg var en rar kvinne. og han trodde eg var slik mot alle. Han bare dro, og jeg følte meg så dum. ''

Når han bare går etter en slik opplevelse, og ikker er interessert i å treffe deg igjen, synes det dessverre som han ikke er interessert i et dypere forhold. Hadde han vært genuint interessert ville han vist (enda) større tålmodighet og i hvertfall ikke bare gitt opp.

Men synes også du har oppført deg litt dumt her. Du har tydeligvis lagt opp til dater som kan oppfattes som invitasjon til sex etter at dere har truffet hverandre såpass mange ganger? Du burde jo mye heller treffe ham ute - gå ut å spise eller en tur i skogen - hva som helst hvor det er mer naturlig å prate enn bare kysse og ha sex.

Virker som han primært er opptatt av sex, eller at sex har en annen prioritet i et forhold for ham enn det har for deg.

Om det ikke funker for deg å ha sex når vesentlige deler av de andre relasjonsbitene mangler, må du ta konsekvensen av dette og sørge for å ikke have i en situasjon der du sier A, men ikke B.

Jeg ha ingen tro på at du skal presse deg til sex du egentlig ikke er klar for. Slikt er ofte drepen på et forhold.

Muligheten er absolutt til stedet for at det er en fornuftig grunn til at det stopper opp for deg. Det bør du i så fall ikke ignorere.

mvh

Gjest togli

? Det er dette som heter kjærlighet. Tror du det hadde vært mange par igjen i Norge om en hadde gått pga av noen runder med avvisning?

Jeg svarte i forhold til dfga sitt svar..... Hun mener han kun er ute etter sex, og det er han vel neppe når han ikke får komme i buksene på henne ;)

Kanskje er dette kjærlighet, ja....

Gjest jeppsssss

Han kan synes du er så fristende og flott, og til å spise opp. Og bare elsker å få nyte synet av deg, samt få kysset deg. han kan være kjempe-forelska for alt du vet :)

Men gjør andre ting sammen. Dra på museum osv. Viktig at du også får tilfredstilt dine snakke-behov. :) Og at dere får bygget opp platt-form av felles interesser og gleder.

Jeg snakket med han tidligere i dag, og han ville at jeg skulle komme til han i kveld.

Jeg dro til han, vi spiste pizza, pratet og koset oss.

Han sa han angret på han bare dro fra meg sist, og han hadde dårlig samvittighet for det.

Han sier han er glad i meg, kaller meg pus, osv osv.

I kveld merket jeg følelsene for han ble sterkere, og det sa jeg til han og.

Jeg sa at jeg angret på at jeg har stoppet hele tiden, og jeg ikke vil gjøre det igjen.

Han er god, snill, sexy og deilig:)

Vel så koset vi oss i sofaen, kjærlig kyssing, og jeg ble veldig tent, det ble han også.

Er lenge siden jeg har blitt så tent.

Så da endte vi i sengen, og vi hadde det like deilig som sist.

Og ja, vi hadde samleie:)

Etterpå låg vi i sengen å små koset og pratet sammen.

Hadde en ganske god følelse i meg da.

Så gjorde vi det en gang til:)

Men stakkars jeg slet han ut hihi.

Jeg dro hjem til meg i natt pga andre ting, måtte hjem.

Men han virker like intressert i meg etterpå.

Så merker det har skjedd noe positivt for oss begge i kveld.

Jeg er ei kose jente, så liker å ha en kosegutt:)

Magefølelsen min er bedre nå kjenner jeg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...